FANDOM

Trevor Philips Industries – misja w Grand Theft Auto V, pierwsza dla Triady.

Solucja Edytuj

Po spotkaniu z Chengiem i jego tłumaczem, wyruszamy do fabryki metamfetaminy Trevora. Po drodze zadzwoni do nas Kuchta, oraz poinformuje że Aztekowie planują zaatakować fabrykę oraz zabić Trevora. Po dotarciu do fabryki, oraz cut-scence, chowamy się za oknem, wybijamy pierwszą falę Azteków. Możemy ułatwić sobie, strzelając w butle z gazem. Następnie podążamy za Kuchtą, oraz zabijamy kolejnych wrogów. Musimy uważać, gdyż kilku Azteków zaczai się na nas od tyłu, schodami. Po wybiciu tej fali, Kuchta zaprowadzi nas na tyły fabryki i da nam granatnik. Z jego pomocą, staramy się szybko wysadzić samochody, zanim wrogowie wyjdą z nich oraz rozdzielą się. Kolejna fala wrogów, zaatakuje nas od głównego wejścia. Zbiegamy na dół za Kuchtą, chowamy się za ladą oraz zabijamy Azteków oraz Ortegę (o ile oszczędziliśmy go w poprzedniej misji). Staramy się również zabić uciekających, pozostałych wrogów (jest to konieczne do ukończenia misji na 100%). Na koniec wyświetli się cut-scenka.

100% • Nikt nie przeżył 100% (2) Zabij 32 wrogów
• Ani draśnięcia 100% (2) Ukończ z minimalną utratą zdrowia lub pancerza
• Czas 100% (2) Ukończ w mniej niż 4:30
• Niszczyciel 100% (2) Zniszcz 6 pojazdów

Ciekawostki Edytuj

  • Czasami w tej misji występuje dziwny błąd który polega na tym, że Ortega pojawia się nawet jeśli gracz zabił go w poprzedniej misji.
  • Zamknięcie Chińczyków w lodówce jest nawiązaniem do filmu Kac Vegas w Bangkoku.

Galeria Edytuj

Misje w Grand Theft Auto V
Poprzednia: Trevor Philips Industries Następna:
Michael De Santa (V - HUD) Michael De Santa (2) (V - HUD) Pan Philips Triada (V) (V - HUD) Kryształowy labirynt
Rzeźnia: wieśniacy