FANDOM

Tor terenowy (ang. Dirt Track) – misja poboczna występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Jest to jedna z dwóch imprez odbywających się na Blackfield Stadium. Wykonać ją można tylko w poniedziałki i środy. Jest to wyścig w którym ścigamy się Sanchezami po tytułowym torze terenowym na stadionie. Ukończenie jej jest niezbędne do 100%.

Solucja Edytuj

Aby rozpocząć wyścig musimy wejść do czerwonego markera przed stadionem w poniedziałek lub środę. Po wejściu zostaniemy przeniesieni do jego wnętrza. Wyścig składa się z 6 okrążeń i 11 przeciwników na Sanchezach. Na początku jedziemy spokojnie za wszystkimi przeciwnikami, ponieważ później pojawia się skocznia, na której powinna przewrócić się przynajmniej połowa naszych konkurentów (warto postarać się wtedy zabić ich jak największą ilość, gdy będą poza motorami). Gdy to zrobimy powinniśmy być na czołowych miejscach. Staramy się wtedy stopniowo wyprzedzać pozostałych przeciwników. Gdy ukończymy wyścig na pierwszym miejscu to misja zakończy się sukcesem.

Nagroda Edytuj

Za wygranie wyścigu gracz otrzyma $25 000 oraz BF Injectiona, który będzie od tej pory zawsze będzie stał pod stadionem. Oprócz tego nasze postępy w grze zwiększą się o ok. 0,54 punktu procentowego.

EN Wykonanie: GTASeriesVideos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.