Tor 8-ka (ang. 8-Track) – misja poboczna w Grand Theft Auto: San Andreas odbywająca się w Los Santos Forum. Jest ona wymagana do ukończenia gry na 100%.

Ogólny opis misji Edytuj

Aby rozpocząć ww. misję, należy wejść w czerwony marker znajdujący się pod stadionem Los Santos Forum. Aby rozpocząć misję, gracz musi posiadać co najmniej 20% umiejętności prowadzenia pojazdów. Uzyskać go można poprzez długotrwałe jeżdżenie samochodami w grze, przejście szkoły jazdy lub wpisanie kodu naturaltalent. Misja ta jest wyścigiem składającym się z 12 okrążeń oraz 12 zawodników (w tym gracza).

Solucja Edytuj

Po obejrzeniu cut-scenki informującej o zadaniu, zacznie się odliczanie. Wyścig rozpocznie się, a my musimy przejechać 12 okrążeń i dojechać do mety jako pierwsi. Do dyspozycji mamy Hotring Racera, którego nie możemy zniszczyć. Jeżeli zaś samochód przeciwnika zostanie zniszczony, w wyścigu pojawi się jego kopia. Znaczy to tyle, że nie możemy wyjść z samochodu i po prostu „rozwalić” konkurencji. Wyścig odbywa się na torze przypominającym kształtem cyfrę 8.

Nagroda Edytuj

Za pierwsze miejsce gracz otrzymuje jednorazowo $10 000, a na parkingu przy stadionie od teraz pojawiać się będzie Hotring Racer oraz Monster.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa angielska misji (8-Track) jest podwójnym nawiązaniem:
    • Tor, na którym odbywa się wyścig przypomina kształtem cyfrę 8
    • 8-Track to również rodzaj kasety.
  • Tak naprawdę nie wiadomo, gdzie znajduje się interior stadionu, w którym odbywają się wyścigi, ponieważ gdy wejdziemy w mapę, wskaźnik położenia gracza nie pojawi się. Najprawdopodobniej znajduje się on w świecie ukrytych interiorów pod Blueberry Acres, ponieważ mapa jest wypośrodkowana właśnie na tym miejscu w trakcie wyścigu, jednak gdy wyjdziemy na niematerialny środek stadionu i będziemy spadać, to gdy już znajdziemy się na niewidzialnej powierzchni, to wskaźnik na mapie będzie wskazywał, że jesteśmy na Lotnisku Easter Bay w San Fierro.

Przykładowe przejście misji

EN Wykonanie: GTASeriesVideos PC