FANDOM

Titan – pojazd latający występujący w Grand Theft Auto V.

W grze Titan został przedstawiony jako samolot transportowy wzorowany na Lockheed C-130 Hercules. Jest jednym z pojazdów latających używanych przez Wojsko i Merryweather Security. Tak samo jak każdy inny samolot, posiada wypuszczane podwozie.

Titan należący do Merryweather Security jest celem w misji Tytaniczna robota, gdzie musi zostać przetransportowany z lotniska międzynarodowego Los Santos do Sandy Shores Airfield. Titan jest drugim co do pojemności pojazdem latającym w grze, może pomieścić 10 osób (najpojemniejszy samolot to Mil-Jet mieszczący 16 osób).

Jest to tym samym jeden z najcięższych pojazdów w grze, co sprawia że jest dosyć powolny. Nawet nieco słabszy ciąg od maksymalnego nie zdoła utrzymać pojazdu w powietrzu. Jest jednak bardzo stabilny i łatwy w pilotowaniu. Ma także bardzo krótką drogę startu jak na swój rozmiar, a także dobrze się prowadzi podczas lądowania na prowizorycznych pasach startowych, takich jak pola, pustynie, bądź szersze mosty.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto Online

Ciekawostki Edytuj

  • Titan pojawił się w grze Max Payne 3 w trybie wieloosobowym na mapie Tiete River Docks. Jest ukazany na jednej z fotografii, wraz z Luxorem oraz Hydrą z wersji beta.
  • Drzwi ładunkowe można otworzyć uderzając je z pięści.
  • Przed aktualizacją 1.11, Titan po przechowaniu w hangarze pojawi się z jednym skrzydłem przyczepionych do ściany co w rezultacie spowoduje zniszczenie samolotu. Obecnie, ten błąd został naprawiony.
  • Wrak Titana można znaleźć na dnie oceanu w pobliżu Fortu Zancudo.
  • Numer seryjny Titana to AN-973 co jest najprawdopodobniej odniesieniem do Andromady, odpowiednika tego samolotu z Grand Theft Auto: San Andreas.