FANDOM

The Time Ranger – słuchowisko nadawane w stacji radiowej VCPR i Vice City Broadcasting System, występujące w Grand Theft Auto: Vice City Stories. Pierwszy odcinek tegoż słuchowiska był nadany w VCBS w 1944 roku. Opowiada on o niesamowitych przygodach tytułowego superbohatera – Time Rangersa oraz jego asystentką – Trixie Lane. Podróżują w czasie za pomocą małego wehikułu czasu mieszczącego się w jego kieszeni, który pociera onanizując się przy tym. Rozprawia się z największymi przestępcami w historii, którzy chcą zniszczyć Stany Zjednoczone oraz ratując kobiety będące w opresji. Program ten jest sponsorowany przez firmę American Oil and Motors.

Odcinki Edytuj

The Boxing With the One-eyed Clown Edytuj

Time Ranger cofa się w czasie i zostaje zauważony przez młodego chłopca, który twierdzi, że go widzi. Jest trochę zdziwiony tym faktem, gdyż jak sam twierdzi powinien znajdować się w wiosce wikingów i być niewidzialny. Próbuje następnie przenieść się do czasów kiedy był w szkole średniej, lecz nie udaje mu się to i zrezygnowany pyta chłopca, w którym roku się znajduje. Ten odpowiada mu, że jest rok 1175 i znajduje się w Anglii, gdzie panuje epidemia dżumy. Następnie pyta superbohatera jak wygląda przyszłość, na co ten odpowiada mu, że jest trochę inna niż czasy mu współczesne. Po długiej opowieści o przyszłości do pokoju, w którym znajduje się Time Ranger przychodzi mama Richarda (dziecka, z którym wcześniej rozmawiał). Jest zła na swoje dziecko za to, że nie spalił ofiar dżumy jak mu kazała. Richard przedstawiaj jej swojego „nowego przyjaciela”, lecz ta twierdzi, że nikogo nie widzi. Reaguje na to Time Ranger, który się jej przedstawia i przez to omyłkowo wzięty jest przez nią za ducha. Potem stwierdza, że jego misją jest uratować kobietę z rąk złego króla, którego chce zabić i wprowadzić w ten sposób demokrację. Matka Richarda stwierdza jednak, że to zły pomysł, gdyż król chce dla nich jak najlepiej. Potem stwierdza, że przyszłość jest zła i każe wynosić się superbohaterowi z ich czasów, więc ten przenosi się ponownie w czasie. Przenosi się tym razem do Francji gdzie spotyka jedną z tamtejszych mieszkanek, która mówi w jakich okropnych czasach wylądował (prawdopodobnie wylądował w czasie rewolucji), po czym odcinek się kończy.

Postacie Edytuj