FANDOM

The Lost Brotherhood – gang motocyklowy występujący w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V, i działający na terenie całego Liberty City głównie w Alderney, gdzie gang ma swoją siedzibę, w dzielnicy Acter, a także w Blaine County w San Andreas. Szefem gangu jest Billy Grey, a jego zastępcą Johnny Klebitz. Głównym rywalem The Lost są Angels of Death.

GTA V Edytuj

Po wojnie domowej w gangu przenosi się on do Los Santos. Tam zajmuje się przemytem broni i produkcją narkotyków. Szybko nawiązują współpracę z Trevorem Philipsem i Aztekami. Jednak współpraca kończy się gdy Trevor zabija Johnny'ego i większość Lostów. Później biznes Lostów upada, a ich głównym celem jest pomszczenie braci. Często można ich spotkać na ulicach Los Santos podczas okradania ludzi, bądź biznesów protagonistów.

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA 4 i w dodatkach do tej gry członkowie gangu The Lost akceptują, a nawet preferują Johnny'ego jako lidera, lecz w GTA 5 i w GTA Online nie szanują Johnny'ego jako lidera, a po jego śmierci nie są przejęci jego losem i nawet wyśmiewają się z jego uzależnienia od narkotyków. Możliwe jest, że w wyniku uzależnienia od narkotyków Johnny przestał być dobrym liderem, przez co stracił szacunek wśród Lostów.
  • Dwaj członkowie gangu, Billy Grey i Brian Jeremy, zostali skazani w 1989 roku za morderstwo. Możliwe, że dokonali tego morderstwa wspólnie i to wyjaśniałoby przesadną lojalność Briana wobec Billy'ego.
  • Po wykonaniu misji Pan Philips w GTA 5 członkowie The Lost będą atakować Trevora po zobaczeniu go.
  • W każdej grze, w której gang występuje, jest on wrogiem protagonistów, oprócz GTA TLaD, ponieważ główny bohater tej gry jest członkiem (a później nawet liderem) tego gangu.
  • W misji Przyjaźń to magia w GTA V członkowie The Lost wspominają Billy'ego. Twierdzą wówczas, że Billy był prawdziwym przywódcą i że Johnny nie nadawał się na przywódcę.
  • Jest to jedyny gang, który występuje we wszystkich grach z uniwersum HD.
  • W GTA V na Daemonach mają swoje logo i oznaczenie, co wskazuje, że jest to najprawdopodobniej (razem z Gangsterskim Burrito i Slamvanem, którego używają tylko w GTA Online) jeden z głównych pojazdów tego gangu.
  • W GTA Online są na drugim miejscu co do ich występowania w atakach na gangi, w porównaniu do innych gangów.
  • W GTA V i Online, można spotkać 3-osobową grupkę Lostów jeżdżących na Hexerach. Najłatwiej jest zobaczyć ich przejeżdżających przez mostek niedaleko Stab City i jeżdżących na drodze niedaleko Yellow Jack Inn. Zatrzymują się także przy barze Hookies. Jeśli Trevor będzie mijać taką grupkę, tamci zaatakują go.
  • Istnieje przypadkowe zdarzenie w GTA V, które polega na dowiezieniu członka tego gangu do klubu Lostów w Vinewood. Co ciekawe wspomni on o Angels of Death i że Vagos są wrogami motocyklistów. Oczywiście zdarzenie te, można aktywować tylko będąc jako Michael lub jako Franklin.
  • Mimo wielu przeciwdziałań na ten gang, w GTA Online i tak jest on podczas normalnej rozgrywki neutralnie nastawiony do nas.
  • W GTA V i Online są prawdopodobnie jednym z nielicznych gangów, które nie poruszają się pojazdami takimi jak cywile (nie licząc 3-osobowej grupki Lostów jeżdżących na Hexerach).

Galeria Edytuj