FANDOM

The Incredible Kleinman (IV)

The Incredible Kleinman widoczny po prawej stronie

The Incredible Kleinman – postać występująca w Grand Theft Auto IV. Jest on magikiem, który występuje wraz ze swoją asystentką Laurel w klubie Perestroika. Posiada on własną gwiazdę na alei gwiazd w Vinewood. Aktorem głosowym The Incredible Kleinman jest Kurt Rhoads.

Historia Edytuj

Podczas swojego pierwszego przedstawienia w Perestroice zaprzecza on prawom fizyki, sprawiając, że jego asystentka Laurel zaczyna lewitować. W pewnym momencie ktoś z widowni obraża magika, przez co zostaje on wyprowadzony z równowagi. W tym momencie przez przypadek upuszcza on swoją asystentkę gwałtownie na ziemię i zostaje ona sparaliżowana. W drugim występie Kleinman przedstawia sztuczkę magiczną z The Guillotine of Doom, gdzie wkłada rękę do urządzenia, a Laurel próbuje odciąć mu ją. W następnym występie mści się na swojej asystentce rzucając w nią nożami. Dwa pierwsze rzuty nie trafiają w nią, lecz za trzecim razem nóż trafia w jej bark. W kolejnym przedstawieniu magik próbuje uciec na oczach widzów od piły śmierci, która ma przeciąć go na pół. Piła dociera do niego jednak zanim zdąża się uwolnić i masakruje jego genitalia. W późniejszym występie wchodzi on do pudła, w które jego asystentka ma wbić dwa miecze, i które ma podpalić. Pierwszy miecz nie rani Kleinmana, lecz drugi miecz wbija mu się w ramię i zaczyna krzyczeć. Laurel nie zwraca na to uwagi i podpala pudło. Po chwili ze środka wybiega palący się magik i zaczyna tarzać się po scenie. W ostatnim swoim przedstawieniu próbuje on złapać kulę wystrzeloną z pistoletu w zęby. Jego asystentka jednak celowo chybia i strzela mu prosto w głowę. Magik ginie na miejscu.