Tequi-la-laglamrockowy bar występujący w Grand Theft Auto V i Grand Theft Auto Online. Po wykonaniu misji Pamiątki z Vinewood - Willie – bar staje się assetem możliwym do zakupienia za $2 000 000.

Kiedyś była to mafijna restauracja, która w 1982 roku została zamknięta wskutek skandalu z jabłkiem Adama w zupie jednego z klientów. W 1983 roku, lokal został przemianowany na bar Tequi-la-la, który szybko zyskał popularność – zwłaszcza wśród glam metalowych kapel z całego świata.

Znani pracownicy Edytuj

  • Cody – kierownik

Zespoły występujące w klubie Edytuj

Misje dla lokalu Edytuj

  • kradzież pieniędzy – trzeba odzyskać pieniądze
  • paparazzi – trzeba odebrać aparat i telefon uciekającym paparazzi bez zabijania ich
  • strzelanina – trzeba zabić wszystkich gangsterów ostrzeliwujących lokal
  • transport alkoholu – trzeba dostarczyć ciężarówkę z alkoholem do baru w wyznaczonym czasie

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Dostęp do baru otrzymujemy tylko w misji Pamiątki z Vinewood - Willy.
  • Aby dostać się do lokalu poza wspomnianą misją, należy wejść na dach lokalu, przełączyć się na inną postać i na końcu wrócić do postaci którą weszliśmy na dach. W barze nie będzie wtedy żadnych gości ani mebli. Pojawi się również mgła.
  • Po każdym udanym napadzie na bank Fleeca spotykają się tutaj protagoniści GTA Online.