FANDOM

Tec 9 – broń występująca w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas (jako Tec9), Grand Theft Auto: Liberty City Stories (jako Tec-9) i Grand Theft Auto V (jako pistolet maszynowy).

Wygląd Edytuj

Uniwersum 3D Jest on wzorowany na amerykańskim Intratec TEC-9.

GTA V W Grand Theft Auto V oraz Grand Theft Auto Online broń lekko się zmieniła i teraz jest wzorowana na TEC-DC9 oraz magazynek znacznie zmniejszono z 50 do 12 naboi.

Osiągi Edytuj

Uniwersum 3D W grach z uniwersum 3D jest jednym z najsłabszych pistoletów maszynowych. Zadaje takie same obrażenia co Micro Uzi lecz ma mniejszy zasięg, przez co jest skuteczny tylko na bliskim dystansie. Z broni palnych słabszy jest tylko pistolet. Jest używana głównie przez gangi. W Grand Theft Auto: San Andreas po uzyskaniu poziomu zabójcy we władaniu tą bronią, strzelamy z dwóch sztuk broni jednocześnie. Podobna broń, która występuje w Grand Theft Auto: Vice City Stories to Scorpion.

GTA V Broń w przeciwieństwie do poprzednich odsłon teraz na bliski dystans może bez problemu konkurować z innymi brońmi dzięki wysokim obrażeniom na sekundę.Problemem jest mały standardowy magazynek mieszczący tylko 12 naboi.Ten pistolet maszynowy jest pod względem obrażeń w swojej klasie jest drugi.

Modyfikacje Edytuj

Modyfikacja Cena
(GTA Online)
Powiększony magazynek(20)
Magazynek bębnowy(30)
Tłumik

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto V

  • Do kupienia w Ammu-Nation za 8,960$ po zainstalowaniu aktualizacji Lowridery.

Ciekawostki Edytuj

Uniwersum 3D

Galeria Edytuj

Wygląd broni Edytuj

Ikony z HUD-a Edytuj