Taxi Traitor Test! – jedna z siedmiu misji dla Scientists w Residential w Grand Theft Auto 2.

Solucja[edytuj | edytuj kod]

Tym razem dr. LaBrat chce, abyśmy przetestowali prototypową taksówkę, która może być sterowana zdalnie. Aby rozpocząć test, idziemy na południowy wschód, wchodzimy na schody, kierujemy się na południe i wchodzimy w pomarańczową ikonkę kontrolera. Rozpocznie się test - naszym zadaniem jest przejechanie taksówką pięciu okrążeń na specjalnie przygotowanym teście. Mamy na to 2 minuty. Trasa nie jest trudna; trudność może sprawić jedynie przeskoczenie małego jeziorka na końcu trasy. Gdy przejedziemy 5 okrążeń, taksówka wybuchnie. Teraz czas na prawdziwy test - w tej części zadania, naszym zadaniem będzie zabranie taksówką trzech Scientist'ów podejrzanych o zdradę i zniszczenie jej w dowolny sposób (wjechanie pod pociąg, wjechanie do wody, wjazd na teren wrogiego nam gangu lub ciągłe uderzanie w ściany lub inne samochody).

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • W tej misji pasażerowie zdrajcy nie dadzą graczowi pieniędzy za kurs ($1 na sekundę x mnożnik - czerwona cyfra po lewej od ilości pieniędzy).
  • Przechodnie będą wołać taksówkę, ale po chwili się obrócą (nawet do niej nie wejdą).
  • Podczas tej misji, nawet gdy rozjedziemy sporo osób, poziom złej sławy nam się nie uaktywni, mimo iż policjanci będą krzyczeć Freeze!.

Scenariusz[edytuj | edytuj kod]

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Przykładowe przejście misji[edytuj | edytuj kod]

Poczekaj, aż strona się załaduje.