FANDOM

Taxi Drivers Must Die! – jedna z siedmiu misji dla Loonies w Downtown w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Taksówkarze w mieście nie chcą przewozić naszego pracodawcy – Elmo. Naszym zadaniem jest zabicie kilku taksówkarzy i zniszczenie ich taksówek dla przykładu dla innych.

Najpierw, za pomocą strzałki lokalizujemy pierwszą taksówkę. Czekamy, aż zatrzyma się na światłach (inaczej tego nie zrobi; zajeżdżanie drogi skończy się ucieczką taksówkarza), wyciągamy z niej kierowcę i rozjeżdżamy go. Taksówkę odstawiamy do zgniatarki samochodowej w dokach w południowo-wschodniej części miasta i czekamy, aż wykona swoje zadanie.

Całą procedurę musimy powtórzyć jeszcze dwa razy – jedyną różnicą jest to, że za drugim razem musimy zabić dwóch taksówkarzy, a za trzecim – czterech.

Ciekawostki Edytuj

  • Taki sam tytuł, jak ta misja (Taxi Drivers Must Die) nosi jedna z piosenek z soundtracku GTA2. Ten utwór jest puszczany tylko w części Downtown.
  • W tej misji przechodnie nie wejdą do żadnej z 3 taksówek, które musimy ukraść i zabrać na południowo-wschodnie doki.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GrandTheftAutoWikiPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

PL Wykonanie: GrandTheftAutoWikiPL GBC
Poczekaj, aż strona się załaduje.