FANDOM

Tanisha Jackson – postać występująca w Grand Theft Auto V. Tanisha jest byłą dziewczyną Franklina.

Tanisha wychowała się w Południowym Los Santos razem z Franklinem i Lamarem. Chodzili też razem do szkoły. W czasie akcji Franklin próbuje się do niej dodzwonić, ale ona odrzuca jego połączenie za każdym razem. Na początku gry, pojawia się w jego domu, by wyjaśnić potrzebę "bardziej stabilniejszego mężczyzny" w jej życiu.

W misji Lamar w opałach przychodzi do domu Franklina i prosi aby uratował Lamara, na co Franklin się zgadza.

Pod koniec fabuły Tanisha informuje Franklina, że następnego dnia będzie jej ślub. Franklin to akceptuje, ponieważ chce dla niej jak najlepiej.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W misji Chop Lamar wspomina, że spotykał się z nią częściej niż Franklin.
  • Tanisha ma takie samo nazwisko jak aktorka, która użyczyła jej głosu.
  • W misji Lamar w opałach zachowuje się ona jak hipokrytka, tzn. krytykuje Franklina za opuszczenie osiedla mimo że sama je opuściła, a nawet poślubiła bogatego człowieka.
  • Zazwyczaj Tanisha występuje w cut-scenkach lub podczas rozmowy telefonicznej z Franklinem. Jednakże czasami, gdy przełączymy na Franklina przed misją Zabójstwo w hotelu możemy po rozmowie ją zabić, kiedy wsiada do taksówki. Nie wpłynie to jednak na fabułę, a Tanisha będzie się zachowywać jak zwykły pieszy.