FANDOM

Szkoła pływania (ang. Boat School) – jedna z czterech szkół kierowania pojazdami, którą możemy ukończyć w Grand Theft Auto: San Andreas. Znajduje się w Bayside. Na radarze jest oznaczona symbolem Szkoła jazdy (SA - HUD). Podobnie jak szkoła jazdy samochodem i szkoła jazdy motocyklem zostaje odblokowana po wykonaniu misji Demolka. Składa się z 5 testów:

  • Podstawy żeglarstwa - należy wystartować łodzią i zatrzymać się w obrębie równoległych boi. Test wykonujemy łodzią straży przybrzeżnej.
  • Nanieś kurs - prosty slalom. Również kierujemy łodzią straży przybrzeżnej.
  • Kolejny slalom - nieco bardziej skomplikowany slalom. Wykonujemy go Pontonem.
  • Latająca ryba - musimy rozpędzić się, wyskoczyć na rampie i przelecieć jak największą odległość. Wykonujemy poduszkowcem.
  • Ziemia, morze i powietrze - slalom z elementami poruszania się po lądzie oraz skakania na rampach. Również wykonujemy poduszkowcem.

Aby ukończyć szkołę należy zdać je na co najmniej brąz. Za jej ukończenie w okolicy znajdziemy zacumowane łódki - Marquis za brąz, Squalo za srebro i Jetmax za złoto. Ukończenie tej szkoły jest potrzebne do ukończenia gry na 100%.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie można odczytać wymagań do ukończenia testów, ponieważ tekst wychodzi poza ekran.
  • Jeśli w trakcie pływania łodzią wywrócimy się do góry nogami to zginiemy, mimo iż Carl umie pływać.
  • Ukończenie pierwszego testu na złoto z włączonym limitem klatek jest niemożliwe. Musimy wyłączyć go w ustawieniach i dopiero zrobić test.