FANDOM

Szkoła motocyklowa (ang. Bike School) – jedna z czterech szkół kierowania pojazdami. Znajduje się ona w Blackfield w Las Venturas, tuż obok stadionu. Na radarze jest oznaczona symbolem Szkoła jazdy (SA - HUD). Podobnie jak szkoła pływania łodzią i szkoła jazdy samochodem, zostaje odblokowana po przejściu misji Demolka. Za zadanie mamy wykonać 6 testów. Jej przejście jest wymagane do ukończenia gry na 100%.

Lekcje Edytuj

360 Edytuj

Czas na wykonanie: 15 sekund Gracz musi wciskając jednocześnie hamulec i gaz wykonać w miejscu pełny obrót motorem. Na wykonanie zadania mamy 15 sekund.

180 Edytuj

Czas na wykonanie: 10 sekund Należy rozpędzić się, wykonać między pachołkami ostry zakręt, wciskając hamulec ręczny, i wrócić do miejsca startu. Jeśli ktoś ma z tym problem, może podczas skręcania wyjechać poza pachołki (nie przewracając żadnego z nich) i dojechać do miejsca startu już poza wyznaczoną trasą. Test musimy wykonać w 10 sekund.

Jednokołówka (wheelie) Edytuj

Czas na wykonanie: Czas na wykonanie: 8 sekund Musimy rozpędzić się i odpowiednio, wciskając strzałkę do tyłu, przejechać między pachołkami na tylnym kole. Musimy zrobić to w 8 sekund.

Skok i zatrzymanie Edytuj

Czas na wykonanie: Czas na wykonanie: 8 sekund Trzeba wyskoczyć na rampie i zatrzymać się w wyznaczonym obszarze. Żeby zaliczyć, musimy wykonać to w 8 sekund.

Stoppie Edytuj

Czas na wykonanie: Czas na wykonanie: 8 sekund Teraz zaś po rozpędzeniu się, wciskając hamulec i strzałkę do przodu, musimy przejechać między pachołkami na przednim kole, przy czym trzeba zmieścić się w ośmiu sekundach czasu.

Skok i stoppie Edytuj

Czas na wykonanie: Czas na wykonanie: 8 sekund Należy wyskoczyć na rampie i wylądować na przednim kole, potem musimy tak dojechać do wyznaczonego miejsca. Musimy zdążyć w 8 sekund.

Nagroda Edytuj

Za ukończenie wszystkich lekcji zwiększy się nasza umiejętność jazdy na motocyklu. Jeśli ukończymy wszystkie testy na brąz, gracz otrzyma motor Freeway, za ukończenie wszystkich lekcji na srebro otrzyma FCR-900, a za ukończenie wszystkich lekcji na złoto otrzyma NRG-500.

Ciekawostki Edytuj

  • Za ukończenie szkoły poza zwiększeniem umiejętności jazdy i motorami gracz otrzymuje także kilkadziesiąt dolarów za wykonane stoppie.
  • Gdy wejdziemy na plac, na którym wykonujemy testy, i pozostawimy tam jakiś obiekt, będzie on widoczny podczas filmiku instruktażowego przed testami. Sugeruje to, że owe filmiki dzieją się na bieżąco.
  • W wersji beta szkoła ta miała posiadać interior, podobnie jak szkoła jazdy.