FANDOM

Super Grass Rescue! – jedna z siedmiu misji dla Russian Mafia w Industrial w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Po raz kolejny, naszym zadaniem będzie ratunek gangsterów z rąk wrogiego gangu. Tym razem chodzi o rosyjskich informatorów, posiadających bardzo ważne informacje. Znajdują się oni na terenie elektrowni Power Core, należącej do Zaibatsu. Zadanie jest bardzo proste, jak na odebrane z czerwonej budki telefonicznej. Ogólnie, na terenie elektrowni będziemy musieli rozprawić się z jedenastoma strażnikami (ośmiu z nich ma pistolety). Garaż, w którym przetrzymywani są Rosjanie jest zamknięty; aby go otworzyć, należy zniszczyć cztery generatory, znajdujące się w rogach elektrowni. Do każdej pary można się dostać, wchodząc na kładkę po odpowiednio zachodniej i wschodniej stronie Power Core. Każdy generator jest chroniony przez dwóch strażników (jeden na kładce, drugi przy generatorze) - pozbywamy się ich, a następnie wysadzamy generatory. Gdy wysadzimy wszystkie cztery generatory, jedziemy ponownie do garażu z Rosjanami. Jednak, przy próbie ucieczki okaże się, że brama elektrowni została zamknięta, a w naszym kierunku zostali wysłani trzej pozostali strażnicy. Zabijamy ich, kradniemy z ulicy jakiś samochód i odwozimy Rosjan do wujka Vanki. Znajduje się on w Lubyance, przy siedzibie radia KGBH. Czekamy, aż przetłumaczy informację i odjeżdżamy. Okazuje się, że pewien człowiek ma plotki na temat żony Jerkova i planuje wyjawić wszystko policji. Aby go złapać, trzeba będzie zdobyć radiowóz (sposób opisany w Cop Car Scrap!). Za jego kierownicą, doganiamy samochód informatora i czekamy, aż ten z niego wysiądzie. Informator nie będzie chciał współpracować - będziemy musieli go dogonić. Gdy to zrobimy, wracamy do radiowozu i odwozimy go do Lubyanka Docks, gdzie zostanie pobity i podpalony.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.