FANDOM

St. Mary's Community Center (IV)

St. Mary's Community Center – dom kultury występujący w Grand Theft Auto IV, który znajduje się przy San Quentin Avenue w South Bohan w Bohan. Zlecane są tutaj wszystkie misje od Manny'ego Escueli.

Opis Edytuj

Obok budynku znajduje się plac zabaw, gra w klasy i kosz do gry w koszykówkę. Na ścianie znajdującej się od strony ulicy jest namalowane graffiti. Nie mamy możliwości wejścia do budynku, lecz podczas przerywników filmowych możemy zobaczyć jego wnętrze. Wewnątrz na wprost wejścia znajduje się parkiet do tańczenia, wokół którego znajdują się przyrządy do ćwiczeń. Po lewej stronie od parkietu znajduje się obrotnica dla płyt winylowych, za którą znajduje się półka z albumami, takimi jak First Bass, Future, Maximum Technologica i Life's a Beatch. Na przeciwko obrotnicy znajduje się telewizor, obok którego stoi stół, kanapa i regał z książkami. Na regale z książkami znajdują się książki takie jak Equation Fun, Sequential Algorithm Data Code, Linear Hybrid Theory, Code based Dynamics using Apoplexy 2, Supastar DJ, Full Thrust, Top 100 Chat Up Lines, Capoeira i Dating for Nerds. Obok kanapy znajduje się tylne wyjście, koło którego stoi zepsuty BMX oraz automat do gry QUB3D. Po lewej stronie od automatu znajduje się małe boisko do gry w koszykówkę i dwa stoły do gry w ping-ponga. W całym domu kultury porozwieszane są plakaty reklamujące zajęcia odbywające się w ośrodku.

Zajęcia Edytuj

Galeria Edytuj