FANDOM

Sprunk (logo)

Sprunk – bezalkoholowy napój gazowany o smaku cytrynowym, występujący w uniwersum 3D (poza III i Advance) i HD. Sprunk jest parodią napojów Sprite, można go kupić za $1.

Jak można usłyszeć w reklamie radiowej w GTA San Andreas, Sprunk to „energetyzujący miks” zawierający cytryny, limonki, dużą dawkę kofeiny oraz cukier. Dodatkowo w skład napoju wchodzi również rtęć i benzen („dla lepszego kopa”). W przeciwieństwie do innych marek, używających do wytworzenia bąbelków dwutlenku węgla, Sprunk wykorzystuje eter.

Sprunk występuje także w wersji dietetycznej i piwa. Napój ten ma również własną stronę internetową – Sprunksoda.com.

Slogany reklamowe Sprunka:

Fabryki Edytuj

W San Andreas znajdują się 2 fabryki Sprunka, a w Liberty City – 1 opuszczona.

San Andreas Edytuj

Liberty City Edytuj

Fabryka Sprunka jest opuszczona i znajduje się w Tudor w Alderney.

Ciekawostki Edytuj

  • W Grand Theft Auto V, na oficjalnej stronie Sprunka można zobaczyć napis głoszący o tym, że Sprunk może wyleczyć ranę postrzałową. Możliwe, że jest to nawiązanie do poprzednich gier z serii Grand Theft Auto, gdzie wypicie puszki Sprunka skutkuje załadowaniem paska zdrowia do 100%.
  • Na stronie Liesdamnlies.net jest napisane, że napój Sprunk zawiera składniki zapobiegające orgazmowi u kobiet.

Galeria Edytuj