FANDOM

Specter – samochód sportowy występujący w Grand Theft Auto V, który został dodany w aktualizacji Import/Eksport. Jest produkowany przez firmę Dewbauchee.

Specter jest ogólnie wzorowany na Aston Martinie DB10 oraz Jaguarze F-type z 2013 roku, ale jego przedni zderzak przypomina ten, który posiada Porsche 918. Podobnie jak inny samochód produkowany przez firmę DewbaucheeSeven-70, Specter jest bardzo dobrym samochodem do wyścigów ulicznych, ponieważ dysponuje świetną prędkością maksymalną i świetnym przyspieszeniem oraz charakteryzują go bardzo dobre jakościowo hamulce i świetna przyczepność. Można go modyfikować w warsztatach samochodowych.

Poza zwyczajnym Specterem, w aktualizacji Import/Eksport został dodany również niestandardowy wariant tego pojazdu. Z wyglądu odróżnia go od zwykłego wariantu jedynie spojler i możliwość dodania malowania firmowego. Z technicznego punktu widzenia, niestandardowy Specter posiada tak samo dobrą prędkość maksymalną, ale ma nieco lepsze jakościowo hamulce, minimalnie lepsze przyspieszenie oraz lepszą przyczepność.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto V

  • Zarówno zwykły, jak i niestandardowy wariant mogą zostać przywołane za pomocą trainerów.

Grand Theft Auto Online[1]

  • Zwykły wariant może zostać kupiony w warsztacie Benny's Original Motor Works za $599 000.
  • Niestandardowy wariant może zostać zdobyty poprzez zapłacenie $252 000 za przerobienie zwykłego Spectera w ww. warsztacie.

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. Jedynie wersja na konsole nowszej generacji (Xbox one i PS4) oraz PC.