FANDOM

Specter – samochód sportowy występujący w Grand Theft Auto V, który został dodany w aktualizacji Import/Eksport. Jest produkowany przez firmę Dewbauchee.

Specter jest ogólnie wzorowany na Aston Martinie DB10, ale jego przedni zderzak przypomina ten, który posiada Porsche 918. Podobnie jak inny samochód produkowany przez firmę DewbaucheeSeven-70, Specter jest bardzo dobrym samochodem do wyścigów ulicznych, ponieważ dysponuje świetną prędkością maksymalną i świetnym przyspieszeniem oraz charakteryzują go bardzo dobre jakościowo hamulce i świetna przyczepność. Można go modyfikować w warsztatach samochodowych.

Poza zwyczajnym Specterem, w aktualizacji Import/Eksport został dodany również niestandardowy wariant tego pojazdu. Z wyglądu odróżnia go od zwykłego wariantu jedynie spojler i możliwość dodania malowania firmowego. Z technicznego punktu widzenia, niestandardowy Specter posiada tak samo dobrą prędkość maksymalną, ale ma nieco lepsze jakościowo hamulce, minimalnie lepsze przyspieszenie oraz lepszą przyczepność.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto V

  • Zarówno zwykły, jak i niestandardowy wariant mogą zostać przywołane za pomocą trainerów.

Grand Theft Auto Online[1]

  • Zwykły wariant może zostać kupiony w warsztacie Benny's Original Motor Works za $599 000.
  • Niestandardowy wariant może zostać zdobyty poprzez zapłacenie $252 000 za przerobienie zwykłego Spectera w ww. warsztacie.

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. Jedynie wersja na konsole nowszej generacji (Xbox one i PS4) oraz PC.