FANDOM

Sonny Honorato – prywatny płatny zabójca mafii Lupisella Family, wspomniany w Grand Theft Auto IV.

Historia Edytuj

Sonny urodził się w 1943 roku w Bohan w Liberty City. Już w wieku 15 lat dopuścił się napaści, za którą został aresztowany. Rok później po raz pierwszy dokonał zabójstwa. W międzyczasie dołączył do mafii Lupisella Family, gdzie pracował jako płatny zabójca. W 1963 roku został aresztowany za morderstwo. Później w 1973 roku dopuścił się zbezczeszczenia cmentarza. Potem w 1985 roku został ponownie aresztowany, lecz tym razem za nielegalne posiadanie leków uspokajających. W 1989 roku dokonał ponownie zabójstwa, za które również trafił do więzienia. W 2001 roku został aresztowany za kanciarstwo. Dwa lata później przeszedł bardzo silny zawał serca, lecz po 10 dniach od niego dokonał kolejnego zabójstwa, którego ofiarą padł jego kardiolog mający u niego długi hazardowe. Później w nieznanych okolicznościach Sonny zmarł.

Kartoteka Edytuj

Nagłówek bazy LCPD (IV)

NAZWISKO Honorato
IMIĘ Sonny
WIEK 65
MIEJSCE URODZENIA Bohan, Liberty City
POWIĄZANIA Syndykat Przestępczy Lupisella
REJESTR PRZEST. 1958 – Napaść
1959 – Zabójstwo
1963 – Morderstwo
1978 – Zbezczeszczenie cmentarza
1985 – Posiadanie substancji niedozwolonej: Leki uspokajające
1989 – Zabójstwo
2001 – Kanciarstwo
ADNOTACJE Dewianta. Zafundował kurs pielęgniarski swojej ulubionej striptizerce z Triangle Club by mogła opiekować się nim w szpitalu.
Nadal uważany jest za głównego zabójcę w Syndykacie Przestępczym Lupisella pomimo jego wieku.
Przeszedł poważny zawał serca w 2003 roku i powrócił do swojej profesji 10 dni później – zabijając swojego kardiologa za długi hazardowe.
Uważa się, że stoi za licznymi zabójstwami osób, których ciała z wyrwanymi brwiami obecnie znajduje się w West River.

SURNAME Honorato
FIRST NAME Sonny
AGE 65
PLACE OF BIRTH Bohan, Liberty City
AFFILIATIONS Lupisella Crime Syndicate
CRYMINAL RECORD 1958 – Assault
1959 – Manslaughter
1963 – Murder
1978 – Cemetary Desecration
1985 – Possession Controlled Substance: Tranquilizers
1989 – Manslaughter
2001 – Racketeering
NOTES Sexual deviant. Paid for his favorite stripper from the Triangle Club to have nursing training so she could look after him in the hospital.
Still believed to be the principle hitman for the Lupisella Crime Syndicate, despite his age.
Suffered a massive heart attack in 2003 back on the job 10 days later – whacking a cardiologist with gambling debts.
Believed to be the hitman behind a number of bodies that recently found floating in the West River with plucked eyebrows.