FANDOM

Shogun Showdown – misja w Grand Theft Auto: Liberty City Stories, siedemnasta dla Salvatore'a Leone'a.

Misja Edytuj

Naszym zadaniem jest zniszczenie ciężkiej artylerii (dokładnie Rhino – czołgu) Yakuzy. Są na to trzy sposoby: pierwszy – wziąć jakiś wysoki wóz i skoczyć na niego, przeskoczyć przez siatkę, biec do czołgu i go ukraść, drugi - „pożyczyć” Yakuzę Stingera, wtedy siatka sama się otworzy, a członkowie Yakuzy początkowo nie będą do nas strzelać, albo trzeci - zabić strażników i siatka sama się otworzy, ale będziemy narażeni na ataki ze strony Yakuzy. Czołgu nie da się zniszczyć zwykłymi broniami – jedziemy więc do warsztatu 8-Balla, wychodzimy z czołgu i detonujemy bombę.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedna z dwóch misji, po której zaliczeniu poziom złej sławy nie jest czyszczony. Drugą taką jest Zadzieranie z gościem w GTA Vice City.
  • Po zamontowaniu bomby w czołgu można go wysadzić w garażu kryjówki Toniego, dzięki czemu czołg się odnowi, a misja zostanie zaliczona. Jednak trzeba to zrobić, gdy drzwi garażu będą otwarte.
  • Alternatywnym sposobem na wykonanie misji jest utopienie czołgu w wodzie. Możemy go też zniszczyć za pomocą miotacza ognia lub koktajli Mołotowa.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Poprzednia: Shogun Showdown Następna:
Salvatore Leone (LCS - HUD) Rough Justice Toshiko Kasen (LCS - HUD) More Deadly than the Male