Gwiazda (3)

Sexy Time – misja The Ballad of Gay Tony, pierwsza dla Yusufa Amira.

Solucja Edytuj

Yusuf zleca nam kradzież nowego wojskowego projektu. Jest nim helikopter - The Buzzard. Znajduje się on na strzeżonym jachcie. Po zakończeniu cut-scenki jedziemy do portu w The Meat Quarter i bierzemy stamtąd łódź (najlepiej Jetmax). Teraz musimy dopłynąć do jachtu, jednak nie można zwrócić uwagi łodzi patrolowej, pływającej dookoła naszego celu. Podpływamy cicho do tyłu łodzi. Po kolejnej cut-scence wchodzimy po schodach i wchodzimy do helikoptera. Lecimy w stronę różowej kropki na radarze, jednak po drodze zadzwoni do nas Amir z rozkazem zniszczenia jachtu i wszystkich osób na nim przebywających. Wracamy więc do łodzi i niszczymy ją, Buzzard jest wypozażony w dwa miniguny i dwie wyrzutnie rakiet, z tych drugich niszczymy łódź. Okaże się jednak, że kilka łodzi z dilerami broni uciekło. Musimy je zniszczyć - tutaj pomocne będą miniguny, jednak należy pamiętać, że na dwóch łodziach są osoby z wyrzutniami rakiet. Po zniszczeniu łodzi lecimy na lądowisko na wieżowcu w Fishmarket South, gdzie helikopter odbierze od nas chłopiec Yusufa - Ahmed.

Jeśli nie zdołałeś zniszczyć łodzi, nie przejmuj się - dilerzy po pewnym czasie przybiją do brzegu i wysiądą z łodzi, a następnie zaczną bez celu biegać po lądzie. Możesz wtedy wylądować i w klasyczny sposób wyeliminować wrogów.

Można nawet wcześniej dolecieć do miejsca (niedaleko Sultana RS) i poczekać na wrogów - większość się pojawi. Pozostali dwaj także będą się kręcić blisko naszej pozycji. Należy jednak uważać, aby nie oddalić się zbytnio od helikoptera (tylko on będzie zaznaczony na mapie). Po wyjściu z niego, nie będziemy znali miejsca położenia przeciwników lecz dostaniemy informację o ich wyjściu z łodzi (gdy dopłyną).

Ciekawostki Edytuj

  • W telewizorze Yusufa lecą napisy końcowe GTA IV.
  • Buzzard w tej misji jest bardzo wytrzymały. Wybuch helikoptera nastąpi dopiero po wystrzeleniu w niego ok. 10 rakiet.
  • Jeśli gracz przegra misję przed zniszczeniem jachtu, będzie mógł go zbadać.
  • Zabicie wszystkich na jachcie nic nie da przed telefonem Yusufa. Po powrocie nadal będzie kilku wrogów.

Scenariusz Edytuj

Przykładowe przejście misji

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony
Poprzednia: Sexy Time Następna:
Anthony Prince (TBGT - HUD) Chinese Takeout Yusuf Amir (TBGT - HUD) High Dive