FANDOM

Disambig Może chodziło Ci o inne postacie o tym imieniu?

Sean Douglas – postać wspomniana w trzech artykułach z gazety Daily Globe w Grand Theft Auto V. Zasłynął tym, że chcąc być pierwszym nabywcą nowego smartphone'a iFruit, koczował pod sklepem Fruit trzy miesiące przed jego wypuszczeniem[1].

Oczekując na premierę nowego telefonu Sean jadł jedynie puszkowanego tuńczyka i wypróżniał się do plastikowych torebek[2]. Taki tryb życia doprowadził do pojawienia się u niego objawów trądu[3]. Po nasileniu się choroby Douglas zmarł na progu sklepu, pod którym koczował ostatecznie nie doczekawszy premiery nowego telefonu[4]. Stał się symbolem człowieka dążącego do czegoś, czego nie da się zdobyć.

Przypisy

  1. Fragment artykułu Technofile, baczność! Kolejki ustawiają się już na trzy miesiące przed premierą nowego telefonu iFruit:
    W rzeczywistości ten mieszkaniec Dukes sypia w śpiworze przed sklepem iFruita w śródmieściu Liberty City jako pierwszy w kolejce, czekając na telefon, który nie pojawi się w sprzedaży jeszcze przez trzy miesiące.
    "Oddawanie kału do plastikowych torebek, jedzenie tuńczyka z puszki i ścieranie plwocin przechodniów jest tego warte"
  3. Fragment artykułu Miłośnik iFruita wzbudza obrzydzenie wśród sąsiadów:
    Douglas twierdzi, że nie opuści kolejki, mimo że zaczęły się u niego pojawiać pierwsze objawy trądu.
  4. fragment artykułu Kolejna ofiara wojny telefonowej: Niemniej przyszło mu umrzeć na progu sklepu, pod którym koczował.