FANDOM

Scramjet – supersamochód występujący w Grand Theft Auto V, który został dodany do rozgrywki w ramach aktualizacji Życie po godzinach. Jest produkowany przez firmę Declasse.

Opis Edytuj

Scramjet jest w całości inspirowany głównym samochodem popularnej w latach 60. XX wieku serii anime Speed RacerMachu Five.

Pojazd ten charakteryzuje się niesamowitym przyspieszeniem i bardzo dobrą prędkością maksymalną. Dysponuje również świetnej jakości hamulcami oraz bardzo dobrą przyczepnością. Zarówno jego wygląd, jak i osiągi mogą być modyfikowane wyłącznie w Mobilnym Centrum Operacyjnym i Avengerze.

Scramjet jest również wyposażony w specjalne silniki odrzutowe umieszczone na tylnym zderzaku, które odpowiadają za bardzo silne, acz krótkotrwałe turbo doładowanie, które w znaczący sposób wpływa na jego szybkość. Samochód ma również możliwość podskoku, która jest aktywowana odpowiedzialnym za to przyciskiem na kontrolerze lub klawiaturze. Jednoczesne użycie obu tych możliwości daje opcję nawet kilkusetmetrowego lotu, jednak niemożność sterowania pojazdem w trakcie lotu sprawia, że bardzo łatwo o m.in. kolizję z budynkiem.

Samochód ten jest również wyposażony w karabin maszynowy i wyrzutnię rakiet, które są umiejscowione na przednim zderzaku pojazdu. Mają identyczną siłę rażenia i działanie jak te, w które wyposażony jest chociażby szturmowy Buzzard czy P-996 Lazer.

Występowanie Edytuj

Pojazd występuje wyłącznie w wersji na konsole nowszej generacji (Xbox One i PS4) oraz PC.

Grand Theft Auto V

  • Może zostać przywołany za pomocą trainerów.

Grand Theft Auto Online