FANDOM

Schafter LWB – samochód występujący w Grand Theft Auto V, który został dodany w aktualizacji Szefowie i inni przestępcy. Jest produkowany przez firmę Benefactor.

Opis Edytuj

Schafter LWB jest wzorowany na niemieckim samochodzie Mercedes-Maybach S600. Dysponuje dobrą prędkością maksymalną oraz średnim przyspieszeniem. Charakteryzuje się również dobrymi jakościowo hamulcami oraz dobrą przyczepnością. Jest to pojazd czteroosobowy. Można go modyfikować w warsztatach samochodowych.

Schafter LWB jest wariantem Schaftera o dłuższym podwoziu i dalej osadzonymi kołami. Od zwykłego Schaftera odróżnia go również szerszy panel między przednimi a tylnymi oknami bocznymi, inne wnętrze oraz inaczej zbudowany zderzak przedni i tylny.

Wariant opancerzony Edytuj

W aktualizacji Szefowie i inni przestępcy został dodany również opancerzony wariant Schaftera LWB, który ma nieco słabsze przyspieszenie i słabsze jakościowo hamulce od pierwowzoru. Wizualnie od zwykłego wariantu odróżnia go tylko pancerz. Co ciekawe, Schafter LWB został sklasyfikowany jako samochód sportowy, natomiast wariant opancerzony jako sedan.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto V

  • Zarówno wariant zwykły, jak i opancerzony może zostać przywołany za pomocą trainerów.

Grand Theft Auto Online[3]

  • Wariant zwykły może zostać zakupiony w sklepie internetowym Legendarymotorsport.net za kwotę $208 000.
  • Opancerzony wariant może zostać kupiony za $438 000 w ww. sklepie.

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. Wariant zwykły.
  2. Wariant opancerzony.
  3. Tylko w wersji na konsole nowszej generacji (Xbox One, PS4) oraz PC.