FANDOM

Samantha Muldoon – postać wspomniana w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V. Jest znaną piosenkarką śpiewającą pop i country. Posiada własną gwiazdę na alei gwiazd w Vinewood.

Historia Edytuj

Samantha urodziła się w 1982 roku w Los Santos. Gdy została piosenkarką przeprowadziła się do Liberty City. W 2003 i 2006 roku prowadziła samochód pod wpływem alkoholu. Później została żoną Kirka Simplexa, z którym zerwała po 20 minutach od ślubu. Ze strony Our-own-reality.com możemy dowiedzieć się, że Samantha ma 15 adoptowanych dzieci, które pochodzą z różnych krajów świata, lecz po jakimś czasie od adopcji odesłała jedno z nich do rodziny w Kambodży za $10. Ze strony tej można dowiedzieć się równie, że w ciągu jednego tygodnia zmieniła trzykrotnie swoją religię. Przez cztery dni pobytu w Indiach była Buddystką, później na dwa dni zmieniła religię na Kabałę, aż w końcu w nocy objawił się jej mężczyzna, który powiedział jej, by nawróciła się na Epsilonizm. Po tym wydarzeniu przekazała wszystkie pieniądze na tę organizację. Później pracowała z producentem muzycznym Chadem Mulliganem oraz próbowała popełnić samobójstwo. W 2013 wystąpiła w audycji radiowej Bless Your Heart, gdzie zaprezentowała swoją nową piosenkę I Like Things Just the Way They Are.

Kartoteka Edytuj

Nagłówek bazy LCPD (IV)

NAZWISKO Muldoon
IMIĘ Samantha
WIEK 26
MIEJSCE URODZENIA Los Santos
POWIĄZANIA brak danych
REJESTR PRZEST. 2003 – Jazda po pijanemu
2006 – Jazda po pijanemu
ADNOTACJE Słynna piosenkarka muzyki pop.
Zaręczona z menadżerem funduszu hedgingowego, Kirkiem Simplex'em.
Kontrowersją jest otoczone „przyjęcie” przez nią 13 dzieci z krajów rozwijających się.

SURNAME Muldoon
FIRST NAME Samantha
AGE 26
PLACE OF BIRTH Los Santos
AFFILIATIONS N/A
CRYMINAL RECORD 2003 – Driving While Intoxicated
2006 – Driving While Intoxicated
NOTES Famous pop singer.
Engaged to hedge fund mogul, Kirk Simplex.
Controversy surrounds the 'adoption' of her 13 children from developing nations.

Przypisy

  1. Wpis z IGDB