FANDOM

Salt in the Wound – finałowa misja w Grand Theft Auto: Chinatown Wars, ostatnia dla Wade'a Hestona.

Solucja Edytuj

Po przerywniku wsiadamy do dowolnego pojazdu i jedziemy z Hestonem w wyznaczone miejsce. Po dotarciu okazuje się, że prawdziwym zdrajcą jest Kenny – to on zabił ojca Huanga i ukradł miecz Yu Jian. Podczas konfrontacji pojawia się policja, FIB i IAD. Po przerywniku eliminujemy wszystkich, zbieramy ich bronie i wraz z Hestonem gonimy Kenny'ego. Po krótkim przerywniku Huang i Heston rozdzielają się. Biegniemy przez fabrykę i zabijamy napotkanych przeciwników, zbierając przy tym amunicję i pancerze, a także uważając na wskaźnik zdrowia Hestona. W końcu pojawi się przeciwnik uzbrojony w wyrzutnię rakiet. Chowamy się za jednym z murów i wykańczamy go granatami lub koktajlami Mołotowa. W końcu dotrzemy do zamkniętej bramy. Heston będzie próbował ją otworzyć, więc musimy go osłaniać, zabijając każdego pojawiającego się wroga. W końcu otworzy bramę – gonimy z nim Kenny'ego, który dotrze do mola i ukradnie łódź. Wtedy my idziemy do drugiego mola i wraz z Hestonem kradniemy drugą łódź. Heston obejmie stery, a my za pomocą miniguna eliminujemy każdego atakującego nas napastnika. Wrogowie atakują nas z łodzi, lądu, a nawet z helikoptera. Po pewnym czasie Kenny porzuci łódź, wsiądzie do przypadkowego samochodu i odjedzie. My kradniemy inny samochód, czekamy na Hestona i wraz z nim gonimy Kenny'ego, uważając na policję (nie musimy jej gubić). W końcu Kenny dotrze do posiadłości Hsina – idziemy tam za nim. Po dość długim przerywniku musimy zabić Kenny'ego – ma on miecz, więc jego ataki są bardzo niebezpieczne. Najlepiej będzie oddalić się od niego na pewną odległość i zabić go z dystansu za pomocą miniguna. Po zabiciu Kenny'ego ukaże się przerywnik, a zaraz po nim napisy końcowe.

Ciekawostki Edytuj

Scenariusz Edytuj

EN Wykonanie: GTA Series Videos PSP
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Poprzednia: Salt in the Wound Następna:
Zhou Ming (CW - HUD) Hit from the Tong
Chan Jaoming (CW - HUD) Clear the Pier
Xin Shan (CW - HUD) Deadly Xin