FANDOM

Safari na dzielni – misja w Grand Theft Auto V, trzecia dla Franklina Clintona.

Solucja Edytuj

Po cut-scence wsiadamy do vana i jedziemy na Grove Street. Następnie wybijamy Ballasów. Możemy sobie pomóc umiejętnością specjalną Trevora, która da nam chwilową nieśmiertelność, a my będziemy zadawać silniejsze obrażenia. Gdy nadejdzie pora, schodzimy do kanału burzowego i kradniemy skutery wodne. Następnie zaczynamy ucieczkę przed policją. Najlepiej zejść na ląd, gdyż trudno uciec wodą. Najlepiej podążać za którymś z naszych partnerów. Jeśli uciekniemy w pojedynkę, misja zostanie od razu uznana za zaliczoną, jeśli będziemy podążać za innymi, będziemy jeszcze musieli odwieźć ich do domów.

100% • Czas misji 100% (2) Ukończ misję w mniej niż 7 minut.
• Celność 100% (2) Miej celność na poziomie minimum 70%.
• Strzały w głowę 100% (2) Zabij 12 przeciwników strzałami w głowę.

Ciekawostki Edytuj

  • W tej misji możemy zobaczyć trzy postacie jadące na rowerach, przypominające CJ–a, Rydera i Sweeta z Grand Theft Auto: San Andreas. Jest to nawiązanie do misji Sweet i Kendl z tej gry. Na czapce jednego z rowerzystów widnieje napis Old Gen OG (OG starej generacji). Gracz może zabić tych rowerzystów, nie wpłynie to na misję.
  • Jeżeli uciekniemy z Lamarem, będąc w skórze Franklina, będzie nam mówił, że kiedyś Grove Street należało do Rodzin.
  • Podczas opcjonalnej rozmowy Trevora z Lamarem na końcu misji ten drugi wspomni o noszeniu przez Ballasów kurtek z literą B. Po chwili doda, że członkowie Rodzin noszą czapki z literą F. Nie wiadomo, czy chodzi o ulubiony zespół koszykarski gangu, Feud, czy pierwszą literę wyrazu Families (Rodziny).
  • Czasami w misji pojawia się bug. Po zgubieniu pościgu i ukończeniu misji, gwiazdki poszukiwania pojawiają się na nowo i trzeba jeszcze raz uciec policji.