Rzeźnia: wojsko – misja od nieznajomych i dziwaków w Grand Theft Auto V. Wykonać ją można jedynie jako Trevor Philips.

Solucja Edytuj

Przed misją uzupełniamy pasek zdrowia do pełna i bierzemy pancerz. Po skończeniu cut-scenki za pomocą granatnika rozwalamy pojazdy wojskowe za nim wysiądą z nich żołnierze. Później zmieniamy broń na AK-47 i zabijamy sześciu żołnierzy strzałem w głowę, aby zaliczyć jedno z osiągnięć wymagane do ukończenia misji na 100%. Po jakimś czasie na miejsce strzelaniny przyjedzie czołg. Gdy czołg zatrzyma się strzelamy w niego z granatnika (potrzeba przynajmniej 5 lub 6 strzałów, aby go zniszczyć). Aby zabezpieczyć się przed jego strzałem włączamy zdolność specjalną Trevora. Potem czynności te kilkukrotnie powtarzamy. Gdy zabijemy 35-u wrogów przed upływem trzech minut misja zakończy się powodzeniem.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyna Rzeźnia, w trakcie której możemy korzystać z trzech broni. W tym przypadku z granatów, granatnika i AK-47 oraz mamy trzy minuty na jej ukończenie a nie dwie jak w pozostałych misjach tego typu.
  • Podczas tej rzeźni możemy się dowiedzieć, że Trevor był w wojsku.
100% • Liczba osób do zabicia 100% (2) Zabij przynajmniej 45 żołnierzy
• Strzały w głowę 100% (2) Zabij 6 wrogów strzałem w głowę
• Czołgi do zniszczenia 100% (2) Zniszcz 2 czołgi

Galeria Edytuj

Misje w Grand Theft Auto V
Poprzednia: Rzeźnia: wojsko Następna:
Rzeźnia: Ballasi Rzeźnia: hipsterzy