FANDOM

Russian Mafia – organizacja przestępcza działająca na terenie Liberty City.

Mafia dzieli się na trzy rodziny (po śmierci Mikhaila Faustina na cztery rodziny): Petrovic Family, Bulgarin Family, Faustin Family oraz Rascalov Family.

GTA IV Edytuj

Rosyjska Mafia działa w południowo-zachodnim Broker, Dukes, Alderney oraz w niektórych rejonach Bohan. Najwięksi przestępcy, gangi, mafie łączą siły z Rosjanami, którzy są najbardziej licznym i wpływowym gangiem w Liberty City (uniwersum HD).

Członków gangu można zobaczyć na Hove Beach, Firefly Island, Beachgate. Rosyjscy mafiozi wyposażeni są w: pistolety, strzelby lub AK-47 oraz pistolet maszynowy.

Na początku GTA IV Niko musi pracować dla Rodzin Faustin i Rascalov. Choć na początku relacje Niko z Mafią są słabe, przez śmierć Vlada Glebova, to po pracy dla Faustina relacje poprawiają się. Jednak po intrydze z Dimitrim oraz Bulgarinem, Niko zostaje śmiertelnym wrogiem Mafii.

W GTA IV: The Lost and Damned - Johnny spotyka się z członkami Rodziny Rascalov. Szantażują oni Ashley, Johnny musi porwać Romana Bellica, kuzyna Niko. Po czym oddać go w ich ręce.

W GTA IV: The Ballad of Gay Tony - Luis pracuje dla Raya Bulgarina. Na jego zlecenie wraz z Timurem zabija Markiego Ashvilliego. Po wykonaniu zadania Bulgarin zdradza Luisa i próbuje go zabić, co się nie udaje, i Luis zabija Raya.

Występowanie w misjach Edytuj

GTA IV Edytuj

Zakończenie Układ Edytuj

Zakończenie Zemsta Edytuj

GTA IV: The Lost and Damned Edytuj

GTA IV: The Ballad of Gay Tony Edytuj