FANDOM

Rogue – samolot występujący w Grand Theft Auto V, który został dodany w aktualizacji Kurs przemytniczy. Jest produkowany przez firmę Western Company.

Wygląd Edytuj

Kształt Rogue'a jest inspirowany wyglądem amerykańskiego samolotu szkoleniowego Beechcraft T-6 Texan II, ale skrzydła oraz ster kierunku i ster wysokości zostały zaczerpnięte z brazylijskiego samolotu treningowego Embraer EMB 312 Tucano, natomiast kabina, w której siedzą pilot i pasażer bazuje na tej, którą ma szwajcarski samolot treningowy Pilatus PC-21. W hangarze można go przemalować.

Osiągi Edytuj

Rogue dysponuje średnim przyspieszeniem oraz znakomitą prędkością maksymalną, która jest najlepsza w całej klasie samolotów ex aequo z Besrą, P-996 Lazerem i V-65 Moltokiem. Charakteryzuje się również dobrymi jakościowo hamulcami oraz bardzo słabą zwrotnością, którą można ulepszyć w hangarze. Poza ulepszeniem zwrotności można również ulepszyć silnik samolotu.

Uzbrojenie Edytuj

Rogue jest domyślnie nieuzbrojonym samolotem szkoleniowym, ale w hangarze można kupić mu następującą broń podstawową:

Samolot można jeszcze dozbroić w broń dodatkową:

  • wyrzutnia rakiet namierzających

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto V

  • Można go przywołać za pomocą trainerów.

Grand Theft Auto Online[1]

Ciekawostki Edytuj

  • W języku angielskim słowo rogue to łobuz lub łotrzyk, a w języku francuskim słowo to oznacza arogancki.

Przypisy

  1. Tylko w wersji na konsole nowszej generacji (Xbox One, PS4) i PC