FANDOM

Redneck Attack! – jedna z siedmiu misji dla Scientists w Residential w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Dr. LaBrat informuje nas, że pijani członkowie gangu Rednecks trenują celność na generatorach Scientists.

Naszym zadaniem w tej misji jest ich ochrona. Dostaniemy dosyć dużą grupę członków Scientists do pomocy – zdobywamy jakiś samochód i jedziemy w stronę generatorów. Gdy się do nich zbliżymy, włączy się limit czasowy (2:00), w czasie którego będziemy musieli bronić wszystkich trzech generatorów, ustawionych wzdłuż drogi.

Bardzo dobrym sposobem na pozbycie się niechcianych gości jest ustawienie kilku samochodów (lub wysadzenie przejeżdżających) na drodze – wtedy intruzi będą musieli wysiąść z pojazdów i przeskoczyć utworzoną w ten sposób barierę, stając się łatwymi celami do odstrzelenia.

Nawet, gdy jeden lub dwa generatory zostaną wysadzone, misja nie zakończy się niepowodzeniem – wystarczy, że przez dwie minuty utrzymamy co najmniej jeden generator. Im więcej generatorów zniszczymy tym niższą nagrodę otrzymamy.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.