FANDOM

Disambig Ten artykuł opisuje jeepa policyjnego "Ranger", występujący w GTA: San Andreas. Może chodziło Ci o ciężarówkę Ranger z GTA: London?

Ranger – pojazd terenowy, występujący w Grand Theft Auto: San Andreas. Jest używany przez policję zamiast radiowozów na terenach wiejskich i pustynnych. Od zwykłego Ranchera różni się malunkiem, światłami na dachu i antenami radiowymi.

Parametry Rangera są prawie takie same, jak parametry Ranchera. Jest tylko trochę szybszy i trochę lepszy w jeździe terenowej, nie można go także przemalować. Nie jest to jednak najlepszy pojazd do wyjeżdżania na strome wzniesienia (ze względu na masę). Rusza do pościgu za graczem po uzyskaniu stopnia poszukiwań, gdy gracz znajduje się na terenach wiejskich lub pustynnych, dodatkowo przy trzecim poziomie złej sławy – tylko na terenach wiejskich i pustynnych – stoi na blokadach. Istnieje możliwość użycia tego pojazdu w misji stróża prawa.

Występowanie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli strzelimy w przednią szybę Rangera, ta nie pęknie.
  • Ranger ma błąd, który powoduje czasami, że dym zamiast z maski leci z kabiny.
  • Prawe światło Rangera nie świeci wizualnie w pojeździe (sama tekstura pojawia się gdy zapalimy światła); biały owal występuje ale tekstura lampy nie zmienia się (co widać na zdjęciu).