FANDOM

Przyjaźń to magia – misja w Grand Theft Auto V, druga dla Trevora Philipsa.

Solucja Edytuj

Okazuje się że Wade, który został poproszony przez Trevora o znalezienie w Los Santos Michaela, odnalazł go. Przed wycieczką do Los Santos, Trevor planuje jednak całkowite pozbycie się gangu The Lost. Wsiadamy do pickupa, oraz udajemy się do Stab City. Naszym zadaniem jest podłożenie bomb przylepnych pod 5 przyczep. Skradając się, podkładamy bomby pod wszystkimi oznaczonymi przyczepami, w międzyczasie staramy się eliminować napotkanych wrogów przy pomocy pistoletu z tłumikiem. Gdy podłożymy bomby, detonujemy je, zabijamy wszystkich pozostałych przy życiu Lostów, a gdy będą martwi, wracamy do Wade'a. Teraz naszym celem jest długa podróż do Los Santos, gdzie Wade zapewnił nam kryjówkę w mieszkaniu swojego kuzyna.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas podróży do Los Santos Trevor opowiada Wade'owi, jak poznał Michaela.
  • Billy Grey, były lider The Lost, zostaje wspomniany przez członków gangu, gdy Trevor zakrada się do obozowiska Lostów. Motocykliści stwierdzają, że Billy był prawdziwym przywódcą gangu oraz że nigdy nie dopuściłby do sytuacji, w jakiej obecnie są Lości. Twierdzą też, że Billy nigdy nie zdradziłby Lostów, a Alderney byłoby z niego dumne. Uważają również, że Johnny Klebitz nie nadawał się na przywódcę gangu, a nawet że w ogóle nie pasował do Lostów. Co ciekawe, nazwisko Billy'ego jest przedstawione w napisach jako „Gray”.
  • Polski tytuł misji jest prawdopodobnie nawiązaniem do nazwy serialu animowanego My Little Pony: Przyjaźń to magia.
100% • Strzały w głowę 100% (2) Zabij 5 wrogów strzałami w głowę
• Tajemniczy prezent 100% (2) Zdetonuj bomby unikając wykrycia
• Nieoznaczony 100% (2) Ukończ w z minimalną utratą zdrowia lub pancerza
• Perfekcyjny prezent 100% (2) Zdetonuj wszystkie bomby w tym samym czasie

Galeria Edytuj

Misje w Grand Theft Auto V
Poprzednia: Przyjaźń to magia Następna:
Triada (V) (V - HUD) Kryształowy labirynt Michael De Santa (V - HUD) Michael De Santa (3) (V - HUD) Chwała lub chała
Pamiątki z Vinewood
Rzeźnia: Vagosi[1]

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Aby ta misja została odblokowana należy ukończyć jeszcze misję Rzeźnia: wieśniacy.