FANDOM

Przyczepa Trevora – kryjówka należąca do Trevora Philipsa ulokowana naprzeciwko Sandy's Gas Station w Sandy Shores w stanie San Andreas. Od misji Caida Libre do misji Małpie figle kryjówka zamieszkiwana jest także przez Patricię Madrazo i Michaela De Santę.

Kryjówka dostępna jest od misji Pan Philips. Jest to niewielka przyczepa kempingowa. Dzieli się na trzy pomieszczenia – salon, łazienkę, oraz sypialnie. Z tyłu przyczepy znajduje się garaż mogący pomieścić dwa pojazdy.

Pojazdy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyna kryjówka, w której mieszkał więcej niż jeden protagonista. Po porwaniu żony Martina Madrazo w przyczepie mieszka Trevor, Patricia i Michael.
  • W GTA Online, garaż potrafi otwierać się, jeśli zbliżymy się do niego, ale i tak nie można wejść do przyczepy. Dodatkowo w jej wnętrzu rozgrywa się cut-scenka odblokowywana po 14 randze.
  • W przyczepie Trevora na ścianie znajduje się flaga z emblematem jednostki specjalnej zwanej Specjalną Jednostką Powietrznodesantową z łacińskim hasłem „Confide Nemini”. To mogła być jednostka, w której trenował przed zwolnieniem. Trevor może również kupić kurtkę Lonewolf od SubUrban, która ma to samo logo z tyłu.

Galeria Edytuj