FANDOM

Przelotówa – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, piąta od Sweeta.

Solucja Edytuj

Na początek jedziemy na wskazane przez radar miejsce. Czeka nas wyeliminowanie kilku grup gangu Ballas, starając się umiejętnie manewrować samochodem (w przeciwnym wypadku jesteśmy łatwym celem). Jeśli nadarzy się okazja to rozjeżdżamy przeciwnika. Zbieramy także rozrzucone pistolety. Po akcji dostajemy drugi stopień poszukiwań. Gubimy pościg wjeżdżając do Pay 'n' Spray, przemalowujemy wóz i wracamy do domu.

Ciekawostki Edytuj

  • Od wejścia do wozu do zabicia ostatniej grupy Ballasów gracz nie dostanie żadnego poziomu poszukiwań, nie będą pojawiać się też żadne policyjne patrole; jest to jedyny taki przypadek w grze.
  • Od wejścia do wozu do końca misji nie będą pojawiać się policyjne motory; poza misją Policyjne koła jest to jedyny taki przypadek w grze.
  • Mimo że Big Smoke nie pojawił się w pierwszej cut-scence, występuje w dalszej części misji.
  • Po wykonaniu tej misji Ballasi od razu zaczną nas atakować, gdy pojawimy się blisko nich. Przed tą misją atakowali nas dopiero po pewnym czasie. Świadczy o tym również kwestia Sweeta na końcu misji: „Trzymasz z Grove i Ballas o tym wiedzą, więc lepiej uważaj na siebie, CJ”.
  • W wersji beta Sweet, Big Smoke i Ryder strzelali do Ballasów z usuniętej broni — Micro SMG.
  • Gdy zbytnio oddalimy się od auta, Big Smoke zabierze auto i odjedzie, co poskutkuje niezaliczeniem misji. Po przejęciu auta przez Big Smoke'a nie jest możliwe wejście do niego z powrotem. Gdy naciśniemy klawisz Enter (domyślnie) CJ nic nie zrobi. Jeśli Smoke odjedzie za daleko od protagonisty, a kamera będzie ustawiona na Greenwooda to po niezaliczeniu misji wszyscy bohaterowie w aucie znikną. Co ciekawe samochód będzie zamknięty, a Carl będzie próbował do niego wejść jeśli wciśniemy ww. klawisz. Aby go otworzyć, należy wepchnąć auto do garażu.
  • Nawet jeśli mamy włączony kod AEZAKMI albo ASNAEB to i tak musimy pojechać do Pay 'n' Spray.
  • Jeśli gracz przytrzyma klawisze ruchu podczas wysiadania z auta to wszystkie drzwi z niewiadomych przyczyn się zamkną. Normalnie tak się nie dzieje.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.
Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Przelotówa Następna:
Sean Johnson (SA - HUD) Dziewiątki i kałachy Sean Johnson (SA - HUD) Dziewczyna Sweeta
Lance Wilson (SA - HUD) Domowa inwazja