FANDOM

Premium Deluxe Motorsport (V)

Salon od frontu

Premium Deluxe Motorsport – salon samochodowy, znajdujący się przy Power Street w Pillbox Hill w Los Santos. Jest własnością Simeona Yetariana. Sprzedawane są tu głównie samochody sportowe o wygórowanych cenach. Franklin Clinton i Lamar Davis to chłopcy na posyłki Simeona, którzy mają ściągać długi od klientów, których przerosła wysoka cena samochodów.

Pod koniec misji Franklin i Lamar, Franklin Clinton i Lamar Davis odwożą tutaj ukradzione spod Bertolt Beach House samochody. W salonie rozpoczyna się również misja Konfiskata oraz Komplikacje, która kończy się zniszczeniem witryny salonu. Potem po ostatniej misji dla Simeona pojawi się przypadkowe zdarzenia, które będzie miało miejsce w tym salonie.

Pracownicy Edytuj

Pojazdy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Pojazdy ze środka salonu nie będą już dostępne po wykonaniu misji Pan Philips.
  • Po wykonaniu misji Komplikacje zdjęcie pracownika miesiąca, którym był Franklin, zostanie zamienione na zdjęcie Simeona.
  • Po wykonaniu misji Komplikacje szyba, w którą wjechał Franklin, zostanie zastąpiona przez drewnianą płytę.
  • Po wykonaniu misji Pan Philips, szklana szyba ponownie zostaje zamontowana.
  • Po wykonaniu misji Komplikacje, salon będzie niedostępny dla gracza, aż do misji Zaproszenie od przyjaciela.
  • Podczas przypadkowego zdarzenia, gdzie można zabić Simeona i jego ochroniarzy, w salonie są zwykle dwa BeeJaye XL i Tailgater. Nie jest jednak możliwe wyjechanie tymi pojazdami, ponieważ szyby i drewniane panele są niezniszczalne.