FANDOM

Prawda jest gdzieś tam – misja, która miała pierwotnie wystąpić w Grand Theft Auto: San Andreas, jednak nie pojawiła się w ostatecznej wersji. Miała to być trzecia, czwarta lub piąta[1] dla The Trutha.

Solucja Edytuj

Naszym zadaniem byłoby uratowanie The Trutha przed FBI za „szwędanie” się w okolicy Strefy 69. Po przerywniku bierzemy stojącego w hangarze Rustlera i lecimy nim na komendę policji w San Fierro po Policyjnego Mavericka. Lecimy nim na lądowisko dla helikopterów w Bayside i zabieramy stamtąd Trutha. Jednak przez ostrzał FBI, Maverick staje się niezdolny do latania, dlatego wsiadamy na motor i niszczymy wszystkie blokady z pojazdów równie usuniętych jak sama misja, Ciężarówek FBI. Po dojechaniu na lotnisko Verdant Meadows misja zakończy się powodzeniem.

Scenariusz Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Angielska nazwa misji jest nawiązaniem do serialu „Z archiwum X”, w którym na początku każdego odcinka pojawiał się napis „The truth is out there”.

Przypisy

  1. To, że jako nagrodę mamy przynoszące dochód lotnisko, może sugerować, że jest to ostatnia misja dla niego, jednak została ona zastąpiona przez misję Zielona maź.