FANDOM

Praktyka łowiecka – misja od nieznajomych i dziwaków w Grand Theft Auto V, druga i ostatnia dla Cletusa Ewinga.

Solucja Edytuj

Po wykonaniu misji Praktyka strzelecka, Cletus będzie się przygotowywał do polowania w okolicach Paleto Bay. Po krótkiej rozmowie Cletus poprosi by Trevor włożył do ust membranę. Na ekranie pojawi się także kierunek wiania wiatru. Cletus wszystko wyjaśni Trevorowi. Jelenie mają zmysły ostre jak brzytwa. Musimy podchodzić do nich tak aby nas nie wyczuły. Pierwszego jelenia wskaże nam Ewing. Strzelamy do niego tak żeby umarł. Następnie musimy znaleźć inne. Dmuchamy w gwizdek. Na radarze wyświetli się czerwone pole. Znajdują się tam dwa osobniki - samiec i samica. Strzelamy tylko do samca. Potem robimy to samo z trzecim jeleniem. Po wykonaniu tego zadania Cletus odjedzie. Zaproponuje nam żebyśmy sami zabili sami ostatniego. Tak też robimy. Podchodzimy do truchła, wyciągamy telefon i otwieramy aplikacje Snapmatick. Robimy zdjęcie i wysyłamy je Cletusowi. Strzelec do nas zadzwoni z propozycję pomocy w interesie.

Ciekawostki Edytuj

  • W czasie misji nie dostajemy żadnego poziomu poszukiwań. Można to wykorzystać do kradzieży różnych pojazdów z Fortu Zancudo.
100% • Na zawietrznej 100% (2) Skradaj się do jeleni w kierunku przeciwnym do kierunku wiatru
• Łowca serc 100% (2) Zabij trzy jelenie strzałem w serce

Galeria Edytuj

Misje w Grand Theft Auto V
Poprzednia: Praktyka łowiecka
Praktyka strzelecka