FANDOM

Posterunek policji w Mission Row (V)

Posterunek policji w Mission Row – główny posterunek policji w Los Santos. Rozpoczyna się tutaj misja Zniebowid w Grand Theft Auto V i odbywa się tu misja Prison Break - Station w Grand Theft Auto Online.

Budynek ulokowany jest w dzielnicy Mission Row w środkowej części miasta. Na zewnątrz znajdują się dwa parkingi, na których stoją radiowozy oraz znajduje się 6 garaży, z których za $250 możemy odebrać odholowane wcześniej przez policję pojazdy. Na dachu znajdują się dwa lądowiska dla śmigłowców, na których czasami ląduje Buzzard lub Policyjny Maverick. Wewnątrz, na lewo od wejścia znajduje się recepcja, za którą znajdują się różne tablice i półka na segregatory i różne dokumenty. Na prawo od wejścia znajduje się poczekalnia, w której stoją krzesła, automat Sprunka, automat The Bean Machine i dwa kolorowe śmietniki na puszki i plastik. Za recepcją znajduje się również biuro kapitana policji, natomiast za poczekalnią znajdują się drzwi zamknięte dla gracza w trybie fabularnym. Na przeciw od wejścia znajdują się szatnia dla policjantów i klatka schodowa, jednak wchodzenie na kolejne piętra budynku grozi trzema gwiazdkami złej sławy.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli wjedziemy do komisariatu na motocyklu, to policjanci nie zareagują i nie dostaniemy ani jednej gwiazdki pościgu.