Posiadłość Fioła (V - 1).jpg

Posiadłość Fioła – ulokowana w Vinewood Hills w Los Santos rezydencja należąca do byłego guru telewizyjnych programów ćwiczeniowych Fioła.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Jest to ogromna, nowoczesna i luksusowa willa. W jej kolorystyce dominują różne odcienie bieli i szarości, które kontrastują z jasnobrązową bramą garażową, czerwonymi panelami podłogowymi na dziedzińcu na tyłach rezydencji oraz zielenią wszechobecnej roślinności. Jak już zostało wcześniej wspomniane, na tyłach domu znajduje się dziedziniec, na którym znajduje się dość duży basen oraz dwa leżaki oraz krzesła i parasolka. Właściciel posiadłości zadbał również o bezpieczeństwo swojego obiektu oraz pojazdów, ponieważ na jednej z konstrukcji podtrzymujących zadaszenie nad frontowym wejściem znajduje się kamera skierowana w stronę bramy, a nad garażami znajduje się druga kamera. Willa wyposażona jest również w pomieszczenie gospodarcze, które znajduje się za metalową bramą na prawo od garaży. Jest to również jedno z niewielu miejsc, w których można spotkać sprzątaczkę w jasnoniebieskim, a nie czarnym stroju służbowym.

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Posiadłość Fioła (V - 2).jpg
Posiadłość Fioła (V - 3).jpg
Posiadłość Fioła (V - 4).jpg
Posiadłość Fioła (V - 5).jpg