FANDOM

Porucznik Angels of Death – postać występująca w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Jest to wysoko postawiony członek gangu Angels of Death.

Zdarzenia z gry Edytuj

W 2008 roku porucznik, wraz z kilkoma innymi członkami gangu Angels of Death, podjeżdża pod klub gangu The Lost Brotherhood, by wyjaśnić, czy rozejm między oboma gangami jest nadal aktualny, gdyż wcześniej lider Lostów, Billy Grey, wraz ze swoimi ludźmi zaatakował jedną z kryjówek AOD w celu odzyskania swojego motocykla. Gdy podjeżdzają pod klub Lostów, w tym czasie w środku trwa impreza z okazji powrotu Billy'ego z odwyku. Billy, Johnny Klebitz, Jason Michaels, Brian Jeremy i Jim Fitzgerald wychodzą z klubu, by skonfrontować się z członkami AOD. Porucznik zaczyna rozmowę z Billym i pyta go, czy rozejm jest nadal aktualny. Jednak Billy, wściekły z powodu przerwanej imprezy, zaczyna go obrażać. Zrezygnowany porucznik ironicznie życzy Lostom, by się dobrze bawili, a także stwierdza, że dobre czasy minęły, po czym pokazuje Billy'emu środkowy palec. Gdy porucznik zaczyna iść w stronę swojego motocykla, Billy wyciąga pistolet i strzela mu w plecy, zabijając go na miejscu. Pozostali członkowie AOD próbują uciec, lecz zostają dogonieni i zabici przez Lostów.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj