FANDOM

Poppy Mitchel – celebrytka pojawiająca się w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony oraz w Grand Theft Auto V. Posiada własną gwiazdę na alei gwiazd w Vinewood.

Poppy jest amerykańską aktorką wzorowaną na Lindsay Lohan. Luis Lopez mówi o niej: America's favorite daughter. Jej kariera zawisła na włosku, kiedy to rzekomo została złapana na seksting.

W Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony paparazzi próbowali zrobić zdjęcie z jej najnowszej wycieczki do klubu. Poppy w tym czasie dyskretnie skończyła grupowy seks w pokoju dla VIP-ów i starała się wyjść z klubu niezauważona. Luis podjechał wtedy pod klub wozem strażackim, po czym przy pomocy armatki wodnej zaczął oblewać fotografów. Fotografowie uciekli próbując chronić przed zamoczeniem aparaty. Później Poppy zostaje przewieziona do hotelu w Luddite East.

Scenariusz misji Club Management Edytuj

Występowanie w misjach Edytuj

The Ballad of Gay Tony

Grand Theft Auto V

Ciekawostki Edytuj

  • Po wykonaniu misji Paparazzo - Sekstaśma samochód Maibatsu Penumbra zdaje częściej pojawiać się w okolicy Rockford Hills.
  • Podczas misji Paparazzo - Sekstaśma wyznaje, że ma 24 lata.
  • Po aresztowaniu Poppy w misji Paparazzo - Krach, możemy ukraść jej samochód z unikalną rejestracją POPPYM15.