Polowanie – misja dodatkowa występująca w Grand Theft Auto V. Wykonywać ją możemy jedynie jako Trevor Philips.

Solucja Edytuj

Misja ta polega na polowaniu na zwierzęta. Wykonywać ją można między godziną 5:00 a 21:00. Aby ją rozpocząć należy przebrać się w strój myśliwskim w Journeyu. Gdy Trevor będzie już przebrany używamy gwizdka na jelenie którego dostaliśmy od Cletusa w poprzedniej misji. Po zagwizdaniu dookoła pojawią się czerwone pola, które będą oznaczały położenie zwierząt, które należy upolować. Skradamy się i strzelamy do nich z karabinu snajperskiego starając się trafić w serca zwierząt (taki strzał jest najlepiej punktowany i opłacany). W celu szybkiego przemieszczania się możemy użyć stojącego przy nas Blazera. Po zabiciu zwierzyny podchodzimy do jej truchła, robimy zdjęcie i wysyłamy je Cletusowi, wtedy otrzymamy za to pieniądze i punkty. W czasie polowania należy bardzo uważać na pumy, z biegiem czasu będą się pojawiać coraz częściej i w większych ilościach. Aby ukończyć polowanie na brąz musimy zdobyć przynajmniej 30 punktów, na srebro 60 a na złoto 90.

Zwierzęta które możemy upolować Edytuj

Nagroda Edytuj

Poniżej podano porady w celu zarobienia jak największej ilości pieniędzy i punktów za upolowanie danej zwierzyny:

  • jelenie – tu strzelamy tylko do samców (osobników z porożem). Samice też mogą zostać upolowane ale są w ogóle nie punktowane. Strzelamy w serca lub szyję wtedy dostaniemy 10 puntów i $100 (za serce) oraz 7 punktów i $75 (za szyję).
  • pumy – za upolowanie pumy zawsze dostajemy 5 punktów oraz $50 za strzał w serce. Za strzał w inną część ciała otrzymamy mniej pieniędzy.
  • dzikie świnie – są nagradzane podobnie jak pumy.
  • kojoty – za nie otrzymujemy $10 i 2 punkty za zabicie strzałem w serce.
  • ptaki – są nagradzane podobnie jak kojoty.

Wszystkie opisane powyżej zwierzyny zabijamy karabinem snajperskim. Zabicie ich z innej broni jest słabiej punktowane i nagradzane.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy upolujemy zwierzynę, to możemy wysłać jej zdjęcie do innej postaci niż Cletus, a po chwili dostajemy od niej odpowiedź, nawet jeśli wyślemy zdjęcie do Isaaca, to odpisze, mimo że od dawna nie żyje.