FANDOM

Pościg – pierwsza misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam Ricardo Diaz.

Solucja Edytuj

Diaz jest niezadowolony z jednego ze swoich dilerów, który kradnie pewną część jego zysków. Chce od nas, abyśmy wyśledzili gdzie chowa on skradzione pieniądze, aby można było się nim później "policzyć".

Mieszkanie dilera znajduje się w Vice Point - jedziemy tam i wjeżdżamy w znacznik. Następnie, idziemy po schodach na piętro i zaglądamy przez okno. Gdy my będziemy zaglądać do mieszkania dilera, on sam zauważy nas i ucieknie schodami na dach. Podążamy za nim, a gdy zacznie uciekać po dachu na północ, ścigamy go. Przy krawędzi dachu uważamy - diler wysadzi beczki, obok których będziemy, a następnie zeskoczy na dół i wsiądzie do BF Injectiona swojego towarzysza. Prędko robimy to samo, wsiadamy na zaparkowany obok skuter Faggio i ruszamy w pościg.

Podczas owego pościgu musimy bardzo uważać, aby zanadto się nie zbliżyć do dilera - otworzy on ogień i zacznie strzelać w naszym kierunku, a gdy przebije nam oponę o niezaliczenie misji nietrudno; nie możemy go też zgubić. Diler dojedzie do zniszczonej willi na Wyspie Prawn - jeśli dojechaliśmy za nim aż tutaj, misja zostanie zaliczona.

Ciekawostki Edytuj

  • Misję tę można sobie „nieco” ułatwić, ale wymaga to jednak dłuższych przygotowań. Musimy ukończyć 12 poziom misji sanitariusza, a dzięki temu podczas gonitwy na dachu wyprzedzamy złodzieja i biegniemy tam, gdzie będzie stał BF Injection. Kiedy złodziej do niego dotrze, szybko wyrzucamy kierowcę i go zabijamy, a następnie „oddajemy” wóź złodziejowi, w ten sposób podczas następnej części misji nikt nie będzie do nasz strzelał.
    • Możemy również pozostać w pojeździe na miejscu kierowcy co zaowocuje tym, że złodziej również zasiądzie za kierownicą i sam zawiezie nas do celu.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Pościg Następna:
Juan Cortez (VC - HUD) Anioł stróż Ricardo Diaz (VC - HUD) Czas apokalipsy '86