FANDOM

Pegorino's Pride – misja w Grand Theft Auto IV, pierwsza dla Jimmy'ego Pegorino.

Solucja Edytuj

Po zapoznaniu się z Jimmym Pegorino, ten od razu zleca nam pierwsze zadanie: mamy chronić go i jego ludzi podczas spotkania z przedstawicielami rodziny Pavano. Spotkanie ma odbyć się w Acter Industrial Park. Wsiadamy do podstawionego Schaftera i czekamy, aż wsiądzie Jimmy. Ma on przy sobie prezent, którym zamierza obłaskawić rodzinę Pavano. Po dotarciu do starej rafinerii w Acter Industrial, otrzymamy karabin snajperski. Docieramy do punktu na radarze (wchodzimy do budynku i po schodach w górę) i wchodzimy w znacznik. Włączamy celowanie w snajperce i celujemy w Pegorino. Spotkanie nie pójdzie dobrze – Jimmy zostanie zaatakowany, a Marco i Pete zabici. Celując w głowy, zdejmujemy wszystkich oznaczonych czerwonymi punktami. Im szybciej ich zabijemy, tym lepiej. Zmieniamy broń na pistolet maszynowy lub karabin szturmowy i wychodzimy z budynku. Po lewej znajduje się budynek, w którym jest Jimmy. Nie wchodzimy do środka – zdejmujemy paru gangsterów, strzelających do nas i, wchodzimy do alejki po prawej stronie od budynku. Zdejmujemy gangstera na schodach i idziemy dalej, gdzie zabijamy kolejnego, stojącego przy końcu alejki. Wykonujemy zwrot o 180 stopni i podchodzimy do Jimmy'ego. Gdy Niko i Jimmy dostaną się do samochodu, obok przejedzie wóz rodziny Pavano. Jimmy chce odzyskać prezent – ruszamy więc w pościg. Po drodze będą stać wozy z gangsterami - ignorujemy ich, skupiając się na drodze. W końcu, mafiozi Pavano rozbiją się w jednej z rafinerii. Używając drive-by, zdejmujemy ich, gdy tylko wysiądą z pojazdu. Jeżeli któremuś uda się uciec – doganiamy go i zabijamy. Jeden z gangsterów upuści prezent Jimmy'ego - zabieramy go i wracamy do wozu. Na koniec, odwozimy Pegorino do jego willi w Westdyke.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy Pavano się rozbiją, Pegorino mówi, że nie wysiada ze względu na ranę. Jednak gdy odzyskamy torbę i zmienimy pojazd, on kulejąc wsiądzie do wybranego przez nas pojazdu. 

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.
Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Pegorino's Pride Następna:
Phil Bell (IV - HUD) Truck Hustle James Pegorino (IV - HUD) Payback