FANDOM

Patricia Madrazo – postać występująca w Grand Theft Auto V.

Patricia jest żoną Martina Madrazo, meksykańskiego gangstera. Zostaje porwana przez Trevora. W pewnym momencie Trevor zakochuje się z wzajemnością w kobiecie, mimo dużej różnicy wieku. Jednakże kobieta czuje, że jej miejsce jest przy mężu. Trevor odwozi ją do rezydencji Martina, ostrzegając go, że jeśli zrobi jej krzywdę, to go zabije. 

Ciekawostki Edytuj

  • Patricia nosi na szyi różaniec, co świadczy o tym, że jest chrześcijanką.
  • Miłość między Trevorem i Patricią Michael określa jako nastoletnią, gdyż wiązały się z nią dziecinne zabawy jak np. kto pierwszy mrugnie.
  • Patricia jest wspomniana w GTA Online. Widać to po ukończeniu misji dla Martina, gdzie trzeba dostarczyć do jego domu jakiś dokument.
  • Gdy Michael mówi, że Patricia jest sześćdziesięcioletnią kurą domową, Trevor mówi, że ma raptem pięćdziesiąt siedem lat.
  • Wei Cheng (jeden z antagonistów gry, przywódca Triad) twierdził, że Trevor i Michael byli parą kochanków, a Patricia była ich gosposią.
  • Jej numer telefonu to 3285550110.
  • Jeśli zbyt długo będziemy zwlekać z popychaniem fabuły po misji Caida Libre, będzie można ją zobaczyć Franklinem pod przyczepą Trevora, zanim się dowiemy, że tam są.