FANDOM

Party's Over – misja w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony, jedyna dla Rocco Pelosiego.

Solucja Edytuj

Po cut-scence jedziemy do Maisonette 9. Tam spotykamy Rocco, jego wujka i Tony'ego. Rocco rzuca nam pistolet i każe nam zabić nim Prince'a. Luis w ostatniej chwili zmienia zdanie i zabija Vincenza. Wściekły Rocco informuje Luisa, że ludzie Bulgarina zaraz go załatwią. Sam natomiast odchodzi. Następnie do klubu wchodzą wrogo nastawieni do nas Rosjanie, którzy zaczynają do nas strzelać. Oczyszczamy klub po czym wychodzimy z niego. Na zewnątrz również jest dużo wrogo nastawionych do nas Rosjan, których również zabijamy. Po krótkiej kłótni między Tonym i Luisem misja zostaje zakończona.

Cele misji Edytuj

  • Go to Maisonette 9.
  • Go inside the club and find Tony.
  • Take out Bulgarin's men and protect Tony.
  • Get to the main door of the club.
  • Clear the area of Bulgarin's men.

Ciekawostki Edytuj

  • Zanim Rosjanie wejdą do klubu, Vincenzo będzie przez sekundę żył, jednak potem umrze.
  • Jest to jedyny przypadek w grze, gdy w Maisonette 9 nie będzie ludzi, a muzyka nie będzie grała.
  • Podczas strzelaniny Dessie będzie stał w jednym z pokoi. Prawdopodobnie AI Dessiego zostało wyłączone w tym etapie misji.
  • Jeśli wejdziemy na piętro w Maisonette 9 gdzie miało odbyć się spotkanie, zobaczymy siedzących i rozmawiających Rocco z Tonym. Jeśli zastrzelimy któregoś z nich, zapadnie się pod ziemię, a Luis zostanie przeteleportowany przed drzwi klubu z napisem, że zakłóciliśmy spotkanie.
  • Jest to jedyna misja w TBOGT, w której Tony występuje, nie będąc pracodawcą.
  • W tej misji dostępny jest pokój z napisem "Management only".

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.
Misje w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony
Poprzednia: Party's Over Następna:
Anthony Prince (TBGT - HUD) Ladies Half Price Anthony Prince (TBGT - HUD) Departure Time