Pamiątki z Vinewood - Mark – misja od nieznajomych i dziwaków w Grand Theft Auto V, druga, trzecia, czwarta lub piąta dla Nigela.

Solucja Edytuj

Po wykonaniu misji Pamiątki z Vinewood na mapie pojawi się okręg oznaczający miejsce pobytu Marka Fostenburga. Znajduje się on w Klubie golfowym Los Santos. Posiada wsparcie w postaci 3 ochroniarzy. Wchodzimy na teren klubu i wsiadamy do wózka golfowego. Udajemy się w wyznaczone miejsce. Mark gra w golfa. Wyjmujemy jakąkolwiek broń (najlepiej snajperkę) i najpierw zabijamy Fostenburga (staramy się zabić go strzałem w głowę, gdyż jest do wymagane do ukończenia misji w 100%), a następnie jego ochroniarzy. Gdy to zrobimy bierzemy kij i gubimy pościg policyjny. Następnie Trevor poinformuje telefonicznie Nigela o wykonanym zadaniu.

100% • Poniżej par 100% (2) Zdobądź kij golfowy w mniej niż 30 sekund
• Za jednym uderzeniem 100% (2) Zabij Fostenburga strzałem w głowę
• CZWARTY! 100% (2) Zabij najpierw Fostenburga a potem jego ochroniarzy

Galeria Edytuj

Misje w Grand Theft Auto V
Poprzednia: Pamiątki z Vinewood - Mark Następna:
Pamiątki z Vinewood Pamiątki z Vinewood - Al Di Napoli[1]

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Aby ta misja została odblokowana należy wykonać jeszcze misje: Pamiątki z Vinewood - Kerry, Pamiątki z Vinewood - Tyler, Pamiątki z Vinewood - Willie