FANDOM

Pamiątki z Vinewood - Al Di Napoli – misja od nieznajomych i dziwaków w Grand Theft Auto V, szósta dla Nigela.

Solucja Edytuj

Po zebraniu pamiątek od 4 celebrytów, w Del Perro pojawi się znacznik oznaczający Nigela. Znowu podgląda celebrytów i oznajmia Trevorowi, że Pani Thornhill chciała się rzucić pod koła samochodu innego celebryty. Po chwili przyjdzie sama zainteresowana. Następnie do swojego samochodu podchodzi Al Di Napoli. Gdy ten widzi panią Thornhill wsiada do samochodu i zaczyna uciekać. Po odzyskaniu kontroli nad Trevorem wsiadamy do samochodu Nigela i ścigamy Ala. Rozpocznie się szaleńczy rajd. Gwiazdor będzie próbował uciec m.in. przez parking, jadąc pod prąd i po chodnikach. Na końcu Al przejedzie samochodem przez szpital Pillbox Hill Medical Center, wyskoczy nim przez okno i uderzy w mur. Po dotarciu do miejsce wypadku Trevor wysiądzie z samochodu i załaduje nieprzytomnego Ala do bagażnika samochodu Nigela. Po tym anglicy podziękują Trevorowi i odjadą.

Ciekawostki Edytuj

  • Scena w której Trevor daje Nigelowi pamiątki po celebrytach jest nierealistyczna ponieważ ten daje je w kopercie w której kij golfowy Marka Fostenburga, obroża dexie i ubrania Tylera Dixona nie mogłyby się zmieścić.
  • Po ukończeniu misji mimo otwartych drzwi w samochodzie Ala nie będziemy mogli go ukraść (Trevor nie będzie reagował na wciskanie odpowiedniego klawisza).
  • Jeżeli od razu po ukończeniu misji udamy się przed wejście do szpitala, to zobaczymy, że zostały one zabite deskami.
  • Mimo iż kryjówka w której Nigel będzie przetrzymywał Ala (również tam gdzie rozpoczynamy następną misję) znajduje się w Strawberry to w ostatniej cut-scence można zauważyć, że Nigel jedzie w stronę wyjazdu z Los Santos.
100% • Przyczajony 100% (2) Trzymaj się blisko Ala podczas pościgu
• Izba przyjęć 100% (2) Nie zrób krzywdy żadnej osobie będącej w szpitalu
• Ani draśnięcia 100% (2) Nie uszkodź zbytnio samochodu Nigela

Galeria Edytuj

Misje w Grand Theft Auto V
Poprzednia: Pamiątki z Vinewood - Al Di Napoli Następna:
Pamiątki z Vinewood - Willie,
Pamiątki z Vinewood - Mark,
Pamiątki z Vinewood - Kerry,
Pamiątki z Vinewood - Tyler
Pamiątki z Vinewood - Ostatnie ujęcie