FANDOM

Paige Harris – postać, występująca w Grand Theft Auto V. Harris jest doświadczoną hakerką, o nieprzeciętnej wiedzy informatycznej.

Jej usługi mogą zostać wykorzystane w trzech napadach, przewijających się przez wątek główny gry. Ponieważ Paige posiada sporą wiedzę w zakresie elektroniki i funkcjonowania alarmów, jej dola wynosi aż 15% całkowitego zysku. Na umiejętności Harris składają się:

  • Znajomość systemu
  • Deszyfrowanie
  • Szybkość dostępu

Biografia Edytuj

Podczas planowania swego pierwszego napadu w Los Santos, Michael De Santa musi dobrać proponowanych członków ekipy na poszczególne stanowiska. Wśród kandydatów do roli hakera znajduje się właśnie Paige Harris. Wybranie jej do napadu sprawi, iż ekipa uzyska aż dziewięćdziesiąt sekund na opróżnienie gablot z biżuterią, co nawet w sporym stopniu zaimponuje Michaelowi.

Przy jej wyborze do napadu na Biuro, Paige ponownie nie zawiedzie swego zespołu, bowiem będzie dobrze wiedziała, w jaki sposób przełamać zabezpieczenia komputera i wyłączyć zraszacze.

Podczas wariantu subtelnego wielkiej fuchy natomiast, Harris bez problemu podłączy się do sieci świateł sygnalizacyjnych, nawet jeśli nie miała ona doświadczenia z poprzednich napadów.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto V

Ciekawostki Edytuj

  • Harris posiada największą możliwą dolę spośród wszystkich dostępnych członków ekipy. Zaraz po niej znajduje się Gustavo Mota i Eddie Toh, których dola wynosi z kolei 14%.
  • Jej fryzura może zostać wybrana przez protagonistkę GTA Online.
  • Ponadto, wraz z Gustavo Mota i Eddiem Toh, są jedynym członkami, których można wynająć do napadu, a którzy poza występowaniem w GTA V, występują także w GTA Online.
  • W pierwszym przygotowaniu do napadu na Fleeca można się dowiedzieć, że samochodem Paige jest Granger koloru węgla.
  • W GTA Online możemy się dowiedzieć, że Lester uważa Paige za swoją asystentkę.
  • W GTA Online pomaga nam przygotować tablicę do napadów w domu protagonisty (przed akcją we Fleeca).